Je kunt haar geen nijntje meer noemen, meer nijn haha! Voel me ZO decadent dat ik haar gekocht heb, maar ben er zo blij mee! Was al zo lang verliefd op deze mega nijn, maar vond zo'n 130,- echt belachelijk. Ik koop veel via marktplaats want we hebben echt strak budget, dus hard werken om alles zo veel mogelijk naar onze zin te maken voor zo min mogelijk! Nu was ze in de aanbieding bij intertoys voor 59, en toen nog 15% extra korting op een actie avond! Werd dus 50,-!! Nou vol trots sjouwde ik daar mijn mega nijn door de intertoys! Hebben jullie dat ook wel eens? Echt volledig overbodig, maar zo verschrikkelijk leuk dat je het gewoon MOET kopen!
Hahahha wat is ze leuk en helemaal stoer en grappig in het bedje! Denk dat je babymeisje daar straks heel blij mee zal zijn. Wat ook leuk is, zag het ergens op het internet om elke maand een foto te maken van de baby en een voorwerp. Sommige doen het op een stoel of in een wasmand maar je laat zien hoe hard de baby gegroeid is van maand tot maand. Denk dat jouw Nijntje daar ook erg leuk voor is. Elke maand een foto bij Nijn, eerst slapend, dan wat zittend, misschien wel trekkend aan Nijn proberen te staan? Een idee.
Super mooi!! Manlief had hier zo actie. Heeft van begin tot eind als een klein kind lopen zeuren. Toen ik eenmaal zei 'oke, maar dan moet die kleine er ook bij'. Was het eveneens een blij gezicht van een klein kind. Hij heeft er de hele we mee lopen knuffelen.
Hier is er eentje jaloers!!!!!! En nee, ik ben het niet hahahaha. Dochter is knetter met Nijntje en die grote wilt ze ook heel graag maar daar begin ik niet aan, is gelijk der kamer vol Het enigste wat ik niet kon laten liggen twee jaar geleden was het textiel voor der bedje. Alles van Winnie the Pooh in het zwart wit. Hemeltje, lakentje en dan het waskussen met sloop nog.
Leuk! Wij wilden m ook graag hebben, maar nu goede prijs! Heb m gelijk besteld! En goed idee van die foto's maken
Wij hebben deze Nijn ook gekregen met de geboorte van onze dochter. M'n broer zei dat hij 2 'kleinigheidjes' had omdat hij graag iets wilde geven maar daar moest ze al wat ouder voor zijn. Het eerste 'kleinigheidje' kreeg ik bij thuiskomst uit het ziekenhuis waarna hij zei dat het andere cadeautje uit het tasje gevallen was, hij ging terug naar de auto en kwam met deze mega Nijn binnenlopen! Zo leuk!!! Hij heeft een mooi plaatsje op d'r kamer gekregen
Ooh die is leuk!! Laat ik die maar niet aan m'n zoontje laten zien. Hij is helemaal stapel gek op Nijn(tje)
Dank dames! Ben zo blij als ik haar zie elke keer haha! Ze ging ook mee op schoot op de voorstoel in de auto, moet echt een grappig gezicht zijn geweest!
Erg leuk die Nijn! Met de geboorte van onze zoon hebben we deze ook gekregen in het blauw. Elk maand maken we een foto erbij. Nijn leek eerst megagroot vergeleken bij hem maar wordt nu toch steeds kleiner