muurstickers van de xenos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maartjemaartje, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wie heeft de muursticker(s) van de Xenos gebruikt (boom). Ik vind het moeilijk van het plaatje te zien hoe de kleur uitvalt. En bleef het goed plakken? Wij hebben glasvezelbehang en twijfel of we het niet op een plaat of ed. moeten plakken.

2. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Heb het hier op hout geplakt en dat blijft prima zitten. Hoe gladder je ondergrond hoe beter. Kleuren zijn lichter dan ik dacht, maar wel erg leuk.

3. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je toevallig een foto ervan?

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik had ze gekocht, maar meteen weg moeten gooien! :x stickers waren al gekreukt toen ik ze uitpakte, dus werd echt niet mooi op de muur. Ik vind de kwaliteit niet super....heb dus toch maar voor iets meer op internet besteld. Aanrader = muurstickerboetiek.nl

5. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik heb die muurstickers bij Xenos vandaag ook gezien, maar ik vond de kwaliteit ook niet super. Ik heb zojuist via de website van ikenik.nl besteld. Je hebt daar veel keus en je kunt 15% korting krijgen met de actiecode die er vermeld staat.

6. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of er anderen zijn die het wel gebruikt hebben

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Het is bedoeld voor gladde ondergrond. Dat is een must.
    Verder heb ik nog geen negatieve reacties vernomen.
    Ik werk er. We krijgen wekelijks een klachtenlijst en heb nog niks ervan gelezen

8. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Glasvezelbehang noem je geen gladde ondergrond?

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Wij hebben een gladde muur, maar plakte ook niet echt geweldig. Ik heb geen klacht ingediend omdat dat meestal toch geen zin heeft...anyway, ik heb een mooie online besteld, beduidend betere kwaliteit.

10. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Tuurlijk heeft het zin klachten in te dienen.
    Klinkt even raar, maar hoe meer klachten er binnenkomen, kan er ook iets aangedaan worden, of de fabrikant kan het aanpassen etc..

Als er niks wordt vernomen gaat men er van uit dat het een goed product is.

Afhankelijk van wat je klacht is, kan een bedrijf er op reageren dmv korting aanbieden bij volgende aankoop, of evt geld retour... Of een bedankje voor de melding

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier werken ze prima :)

12. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het eerst met een klein stickertje geprobeerd (op glasvezelbehang dus) en die blijft prima zitten. Ik denk dat ik de rest daarom ook ga doen.

13. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Heeft wel zin hoor. Mijn man werkt op dc (magazijn) en ze krijgen regelmatig pallets terug die niet goed zijn bijv, niet alleen producten die niet doen wat ze horen te doen hoor. Zo ook kaarsen die gedeukte zijn tijdens transport of etenswaren die bijna nietmeer verkocht kunnen worden . Maar voor producten die niet naar behoren werken moeten er natuurlijk wel klachten over binnen komen. Wel denk ik dat je voor die paar euro vaak denkt laat maar haha.

Deel Deze Pagina