Stof over, wat er nog meer van maken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maagd, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi,

De gordijntjes in de babykamer hebben we zelf gemaakt. Nu is daar nog stof van over maar heb ik geen idee/inspiratie wat ik ermee moet doen.

Kruikenzakken heb ik al dus dat hoeft niet en lakentjes gebruik ik niet dus die vallen ook al af. Hebben jullie leuke ideeën? Ik maak het overigens niet zelf ;)

2. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wij hebben een soort hoes die om de billendoekjesdoos zit. Staat wel erg leuk. Of een slaapzakje misschien? Een aankleedkussenhoes? Een luieretui voor de luiertas? Een knuffel? Of schilderijtjes...
    Nou meer ideetjes heb ik even niet..succes!

3. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bewaar de stof die ik over heb. Ik ga nu ook bepaalde dingen niet gebruiken, maar wie weet over een paar jaar wel als de babykamer een 'grote-jongen' kamer wordt. Nu heb ik ook wel behoorlijk wat stof over hoor... ;)

Vind het altijd wel leuk als stofjes op 1 of andere manier weer terugkomen en de echte baby dingen gaan bij de wissel natuurlijk weg, dus kan ik dan weer andere dingetjes fabriceren.

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hoe voor een kussen op de stoel of de lampenkap bekleden?

Liefs,

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    kussentjes
    knuffel
    lampenkap bekleden
    aankleedkussenhoes
    boxkleed

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb dan wel niet zelf genaaid.. maar gordijnen gekocht bij de Ikea.. later kwam in dr achter dat ze met zelfde patroon ook slaapzakje hebben.. dus deze ondertussen ook gescoord.. vind t erg leuk dat t bij elkaar past ;).. En zou een kussen op een stoel ook erg leuk vinden! Offe lekker simpel.. koop 2 grote foto lijsten en doe daar de stof in..en hangt deze op en zet ergens neer ;) hebben wij met t behang gedaan!.. Het patroonbehang in een een lijst en deze op het neutrale behang gehangen :) succes!

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Leuke ideeën allemaal.
    Alleen is het stof niet echt een jongens stof maar heeft het vrolijke hele grote felgekleurde bloemen. Stof spannen als schilderij vind ik erg leuk idee maar met dit stof niet. Misschien is de lampenkap wel een ideetje :), dan komt het toch terug in het kamertje maar is het niet zo aanwezig.

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Of van die leuke decoratie harten en sterren maken van stof die je in het kamertje kunt ophangen (aan kapstokje, plankje, kast, commode etc..

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als je veel over hebt: een boxkleed. Of gewoon een lekker gevuld kleed voor op de grond.

Deel Deze Pagina