Ik had het echt nooit verwacht. Van mijn moeder krijgen we de kinderwagen helemaal compleet en we willen de Maxi Cosi Mura 4 in het grijs/groen. Net belden mijn schoonouders en van hun krijgen we 1000,- voor de babykamer. Vooral het cadeau van schoonouders had ik nooit verwacht, ze krijgen 2 kleinkinderen op 2 weken tijd....Echt zo lief. Ze willen er dan wel bij zijn als we voor het kamertje gaan kijken maar dat is geen probleem. Ben nu alleen wel aan het mailen naar zaken waar ze het kamertje verkopen waar wij verliefd op zijn, om te vragen in welk filliaal hij staat. Afwachten op die reactie's. De kinderwagen bestellen we via internet, die hebben we al gezien en zijn er helemaal weg van. Deze kinderwagen wordt het.
Wat lief! Wij zijn ook zo verwend door onze ouders. Wij hebben de kamer van m'n man z'n ouders gekregen en de kinderwagen van mijn moeder. Super fijn! Hadden zelf nooit zo'n mooie, complete kamer kunnen kopen. Dan hadden het losse kasten van de Ikea geworden. Ook niets mis mee, maar dit was dus een leuke, lieve meevaller!
Zo dat is nog eens verrassing zeg, helemaal als je het niet verwacht had. Heb je de kinderwagen al in het echt gezien en mee gereden? Zou ik zeker wel doen voordat je hem via internet gaat bestellen. En of de shop waar je hem gaat bestellen eventueel ook een winkel heeft ivm de garantie.
Wat een lieve ouders en schoonouders heb je! Wij kregen bij de 1ste ook vanalles wat we niet verwacht hadden, erg leuke verrassing.
hier nog een verwende muts wij hebben ook de kinderwagen en het babykamertje gekregen! En nog meer ook! Ben ze ook allemaal stuk voor stuk erg dankbaar!
Wat lief!!! we hebben van mijn ouders voor beide kinderen ook een bedrag gekregen om vrij te besteden. We hebben het bij het babykamer gedaan en tja bij de komst van Jasper hebben we het geld in de nieuwe kamer voor Sander gestoken en de babykamer naar de baby gedaan in overleg met mijn ouders. (heel erg maar we hadden alles al) Mijn ouders verwennen zowiezo onze boys en ze mogen regelmatig geld pakken uit de knip van mijn vader. gr brenda
Ja we hebben de kinderwagen al gezien en een testrit mee gemaakt. Toen was ik helemaal verkocht. Tja en over mijn ouderS....Helaas alleen moeder Mijn vader is helaas 9 jaar geleden overleden. Hij zou zo'n trotse opa zijn geweest.... Ik ben ook binnenkort jarig en mijn moeder neemt me dan een dagje mee shoppen en dan krijg ik positiekleding van haar. Scheelt toch weer in onze eigen portemonee....
jammer dat je vader dit niet meer mee kan maken.. maar bedenk, dat hij vanaf boven supertrots meekijkt!! i'm sure
Mooie kleur, die wagen!!! Wij hebben inderdaad de wagen ook compleet gehad, van mijn schoonmoeder, en zijn ook voor de Mura 4 gegaan, de zwarte! Kan niet wacten om hem te gebruiken, elke keer als ik kinderwagens zie, blijf ik deze veruit de mooiste vinden! En het kamertje hebben we gehad van mijn ouders, net zo verwend dus! En mijn schoonmoeder was ook nog eens zo lief om het PIP-behang voor ons te kopen, wat we erg graag wilden hebben maar veel te duur vonden! Ook goed verwend dus hier!!
Wat een grote cadeaus hé! Wij hebben van mijn ouders ook de kinderwagen gekregen, Bugaboo Cameleon Van mijn schoonouders hebben we de babykamer gekregen! Ook krijg ik zo nu en dan nog steeds wat leuke cadeautjes, gisteren kreeg ik nog zo'n lieve sokjes en een mutsje! van mn mams!!
wij hebben hem ook gekregen alleen de special edition botanic luxury. Ik heb hem ook in duitsland gekocht omdat het daar gewoon veel goedkoper is(verzendkosten 23,50) kijk maar een op www.babysmobile.de. groetjes kim
Heey wat toevallig! Wij hebben van mijn ouders ook de kinderwagen mura 4 gekregen en ook 1000 euro voor de babykamer van m'n schoonouders
Het is een kleur van 2010 dus daarom is hij iets goedkoper en de prijs is zonder reiswieg. Dus zoveel scheelt het niet met de prijs van een 2010 model in Nederland. Maar dat terzijde het is natuurlijk super leuk dat je de wagen hebt gehad en de stof is heel apart dus hij blijft wel bijzonder.
ook de prijzen van 2011 zijn een stuk goedkoper 399,- voor de kinderwagen en 157,00 voor de reiswieg en 149,- voor het autostoeltje dus alles bij elkaar een stuk goedkoper dan bij baby-dump groetjes kim