Iemand ervaring met deze babyfoon met camera?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaKitty, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helaas geen ervaring maar hij lijkt me wel heel erg fijn

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Die ziet er goed uit zeg!!! Hadden we eerder moeten weten. Wij wilden onze luvion vervangen en nu hebben we eentje van de praxis (die niet fijn is!). Hoop dat er nog ervaringen komen, als ie goed is vind ik het wel de moeite waard denk ik.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen ervaring mee, moet er eerlijk gezegt ook niet 1 hebben want ik zou er de hele tijd naar gaan zitten kijken.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Valt reuze mee hoor Sonja. In het begin keek ik steeds op het beeldscherm (hebben er eentje van de bouwmarkt) maar nu bijna helemaal niet meer. Alleen als ik hem hoor dan kijk ik even of hij zich niet op zijn buikje heeft gedraaid

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heb nooit begrepen waarom je een camera nodig hebt :confused: maar deze zal vast goed zijn...

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    beetje duur maar ziet er idd wel goed uit

7. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    ik denk dat wij deze maar gaan bestellen, geloof dat je hem zo ie zo 30 dagen kan uitproberen..
    hij is net zo duur dacht ik als de luvion maar deze heeft een groter schermpje, en 2 cameratjes.. en had \ergens gelezen dat de baterij niet lang meeging van de monitor van de luvion..

8. Wow, die ziet er echt gaaf uit!! Sorry geen ervaring mee, maar ik zet 'm alvast op me verlanglijstje..

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Niemand ervaring???? :confused:

10. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    ja sinds gister dus wel..
    ik vind het niks..zeker niet voor dat geld..
    monitor stort en dat hoor je terug ook in het geluid erg irritant, en je kunt volgens mij niet alleen het geluid aan zetten. De monitor zelf is niet draadloos, dus je kunt hem niet mee naar buiten nemen.
    Verder is de monior opzich wel mooi, lekker groot beeld..maar tja moet niet storen als je de camera's boven hebt staan en de monitor beneden.
    Verder vile het me op dat de verpakking van binnen al stuk was, daar hou ik niet van! Blijkbaar al eerder teruggestuurd..
    Tja je kunt hem natuurlijk ook zelf uitproberen, je kunt hem terugsturen binnen 30 dagen..
    maar ik kijk nog even verder..

11. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Wij zijn ook aan het kijken voor een babyfoon met camera. Alleen vind ik bij beide babyfoons de beschrijving nogal misleidend. Er word bij gezegd dat de camera's draadloos zijn maar er zit wel een netsnoer aan de camera die je moet gebruiken. Dan is hij toch niet draadloos.

Deel Deze Pagina