Hoi allemaal, ik ben al wat aan het orienteren voor de wagen, en wilde graag jullie ervaringen weten met deze 3 wagens. Voor en nadelen van de wagens, en waarom je voor deze wagen hebt gekozen? Hij moet in een middelgrote auto passen, en ik zal waarschijnlijk wel veel wandelen. Punt is nu dat ik nog niet ben wezen kijken in een winkel, dus weet nog niet zo goed welke nu fijn is, maar zit nu wat te surfen op marktplaats en kom toch wel redelijk wat mooie wagens tegen!
Heb de Buzz en ben errug tevreden! Voordeel vind ik dat als je kindje snel uit de bak groeit, je de buggy in listand kan doen. Hij loopt ook prima, alleen glijdt het voorwiel een beetje op sommige vloeren, maar dat komt weinig voor. Succes met kiezen! ps: Het buzz-systeem is trouwens top, hij komt echt vanzelf omhoog en hij is ingeklapt echt heel klein!
Ik heb de Freestyle, maar nog niet in gebruik. Ik heb m overgenomen van een vriendin en zij was er erg tevreden over. We hebben er wel een nieuwe maxicosi bij gekocht, maar het was geen enkel probleem een passende te vinden. Echt alles zit erop en eraan en je kunt zelfs nieuwe banden voor een paar euro bij de fietsenmaker kopen.
Ik heb de speedy. ben erg tevreden. kan ook in ligstand. Makkelijk in en uit elkaar te doen. Alhoewel het met kinderwagenbak makkelijk ging,heb je alleen frame. Met buggy heb je dat stof. Deze is was groter dan de buss, gelukkig,want mijn kindje groeit erg hard. groetjes
Deze 3 heb ik alle 3 getest in de winkel. Uiteindelijk zijn wij voor de speedy gegaan. De buzz en de freestyle hebben beide het voordeel dat je het kind naar je toe kunt draaien. Nadeel daaraan is dat je elke keer de zitting uit de buggy moet halen om hem in te klappen. De speedy is dus makkelijker met in en uit klappen. De buzz heeft daarnaast 2 kleine kunstof wielen. Ga je hiermee over klinkertjes rijden, dan blijft het wiel zoeken, doordat ze om beurten een beetje uit de richting worden geduwt door uitstekende steentjes. Daarnaast maakt het herrie doordat het kunstof is. Het voordeel van de buzz zou zijn dat hij een gasveer heeft, voor snel uitklappen. Neem hierbij echter de extra tijd om de zitting er in te klikken en je speedy had al gestaan. Verder heeft de buzz een relatief klein zitje, dus als je iets langer bent en dus waarschijnlijk ook een iets langer kind verwacht, jammer maar helaas. De freestyle heeft voor ons als nadeel dat het handvat niet uitgeschoven kon worden, alleen omhoog gedraaid. maar ben je lang, wil je het omhoog, als dat zoals bij veel wagens gebeurt door draaien, sta je opeens dichter bij de wiel-as en schop je continu tegen je wagen aan. De speedy bleef uiteindelijk met het nadeel dat je het kind niet naar je toe kon draaien, maar ach, hij/zij wil toch ook alles van de wereld zien?
hoi, heb voor onze dochter de quinny freestyle en moet zeggen ben er zeer tevreden over! hij rijd heel fijn, vind de bak ook normaal van formaat ( vond die van de buzz wat klein heb daar voor onze tweede pas naar gekeken) en als kinderwagen klapt hij in zijn geheel in! zitting zelf heel makkelijk los te halen en schoon te maken! succes met zoeken
mijn zusje heeft de buzz gehad, op zich wel fijn. alleen die herrie van het voorwiel. en ik merk dat ook over het algemeen op straat. je hoort wanneer iemand met een buzz voorbij komt. gr.
Wij hebben de speedy en ben er ook zeer tevreden over. Dit is nl ondertussen mijn 4de kinderwagen! Hij is idd groter dan de buzz maar ik vind hem weer lekkerder rijdan de buzz.
Ik ben heel erg tevreen met de Freestyle! Niet te kleine dreami, bekleding van wandelwagen makkelijk eraf te halen om schoon te maken enzo, hij rijdt lekker, fijne grote wielen, stuurt makkelijk en loopt fijn op onvlak terrein zoals strand, bos enz., boodschappenmand onder is groot genoeg. Kortom voor mij de nr 1, maar dat had je vast al wel door nu
ik heb vorige week mijn freestyle verkocht. een prachtwagen, rijd fijn is met 1 vinger te besturen, en voor iemand die veel loopt of lange afstanden is dit een goede wagen die ook goede vering heeft. hij is ook makkelijk inklapbaar, maar wel groot. wij hebben een grote mercedes, maar als we de dreami meenamen dan paste dat niet in de kofferbak. ik heb nu de buzz, en dat is meer een stadswagen. dus als je alles te voet doet dan kan je denk ik ook best een grotere wagen nemen. maar ik vind het wel een hele fijne wagen. de zitting kan naar je toe. hij ziet er stoer uit. makkelijk uitklapbaar. (inklappen is ook makkelijk , even handig in worden) het wieltje heb ik geen last van, en maakt ook geen lawaai hier. verder is hij ingeklapt heel klein en compact. je neemt hem bij wijze van zo onder je arm mee. ik heb alleen een vraag voor iemand die hem al langer heeft, als ik de inzet plat wil doen, is die niet helemaal plat, maar iets schuin. is dit de platste stand?
Wij hebben de buzz 200 aangeschaft...Bog neit in gebruik, maar heeft al aardig wat proefritjes mee gemaakt Wij zijn er helemaal wild van,.Heerlijk inklapbaar, ingeklapt is het niet de grootste kinderwagen..kinderbak beide kanten te dragen, net zoals de wandelwagen inzet.
Hallo, ik heb de Quinny Freestyle kunnen overkopen van iemand, met reiswieg en voetenzak enzo erbij..Nu wil ik alleen nog een maxi cosi kopen die er op past, maar er kom er niet zo goed uit welke ik dan moet kopen..Hebben jullie enig idee? Groetjes Esther
Hier sluit ik me bij aan. de voor en nadelen zijn benoemd. Ik vind de buzz meer een stadswagen vanwege het voorwiel, maar dat is mijn mening. En inderdaad de duwstang van de freestyle komt in hoge stand dichter bij de wielen en dat vonden wij niet handig. Dus ook onze keus is de speedy SX geworden en tot nu toe bevalt hij uitstekend. Karin
Speedy Speedy Speedy Speedy Speedy Speedy Speedy! Ben er gewoon helemaal tevreden mee! En alle andere meiden hebben de voordelen al opgeschreven!
bedankt allemaal Inmiddels was mijn voorkeur ook al naar de speedy uitgegaan, vind het de mooiste wagen en denk ook de meest praktische voor mijn doeleinden...ben alleen helaas mijn kindje kwijtgeraakt, dus heb hem niet meer nodig Misschien nog in de toekomst....