Ik zou een goedkope 3-4 weken voor de bevalling kopen. Een goede pas daarna want je weet niet hoe groot je borsten zijn wanneer ze echt op gang zijn Ik had een goede volle D cup voor de bevalling en de eerste maanden na de bevalling een F. Kon dus mijn gekochte bh's niet aan
Waar kochten jullie ze dan. Ik vind het toch wel belangrijk dat ze goed wat steun geven aangezien ik al grote borsten van mezelf heb. Ik zou niet willen dat ze na een tijdje aan mijn knieën hangen groetjes
ik heb het een week voor de bevalling gekocht. Heb advies gevraagd in de winkel en heb toen mijn cupmaat op laten meten. En toen een maat cup groter gekocht. En die had ik idd nodig nadat er stuwing kwam.. terwijl ik in de winkel stond: ga ik dat vullen!?? ja dus haha!
tot hoe groot gaan die bh`s? prenatal had ze maar tot d geloof ik, zit nu al op e en denk straks wel weer op f
Hmm ik zit ook met de borstvoedings-bh dilemma, maar ik vraag me eigenlijk af waarom zo veel mensen een rugverbreder nodig hadden, of een bh met een veel grotere omtrek? (Dit heb ik in een andere topic ook al gelezen.) Want de omtrek onder je borsten moet toch niet veel veranderen na de bevalling? Dit is namelijk gewoon je ribbenkast en deze moet dacht ik zo goed als gelijk blijven (bij mij is hij trouwens iets breder geworden, dus ik heb nu wel 1 maat groter, maar dit komt doordat de baby zoveel plek in mijn buik neemt dat mijn ribbenkast onder druk komt te staan door alle overige organen die ook ergens hun plekje moeten vinden...) Maar NA de zwangerschap moet je ribbenkast toch juist niet meer gaan groeien??? Dus hoe ik het me voorstel, blijft de omtrek onder je borsten gelijk na de bevalling, en gaat juist de cupmaat groeien, dus de borsten zelf. Dus bv ga je van 75C naar 75E of 75F, maar niet naar 85D, toch? (Want als je van 75C naar 85D gaat dan zijn niet alleen je borsten groter geworden, maar ook de omtrek van je ribbenkast en wel met 10 cm, wat ik echt nooit van mijn leven kan voorstellen.)
Het verschilt heel erg per persoon. Hier met 7 maand zwangerschap ren borstvoedingsbh gekocht, altijd kunnen dragen. Renten een cupmaat mee en dat was voor mij voldoende. Alleen in de eerste week na de bevalling met de stuwing had t net iets groter gemogen, maar was kortdurend. Kocht wel de duurdere voedingsbh's moet ik zeggen. Mijn borsten waren tijdens de zwangerschap en cupmaat gegroeid en in die maat de borstvoedingsbh's gekocht. Na de bevalling toen de voeding op vang was nog een cup en dat konden de bh's hebben. Zo bij het afbouwen van de voeding waarbij de cupmaat weer kleiner werd ook die bh's prima aan kunnen hebben. Als je nu al enorm in cup gegroeid bent zou ik zo lang mogelijk wachten en een goedkope kopen en dan even kijken wat er gebeurd als de voeding op gang is en kiezen voor een goede bh. Succes!
Ik kocht de mijne bij de Bon Prix en ben er nog steeds onwijs blij mee !!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/454780-bon-prix-stom-5.html#post15488768
Ik draag ze al een tijdje. Mijn oude bh zat niet lekker meer en dr meegroei bh's vond ik niet genoeg steun geven. Toen heb ik de voedings bh's van noppies gekocht. Eerst gewone maat en nu heb ik er 1 in een maat groter op aanraden van de wiinkel waar ik m kocht. Als mn borsten nog groter worden dan koop ik wel weer een nieuwe maat.
Ik zou een goedkope kopen tijdens je zwangerschap voor de kraamweek en vervolgens kijken wat je cupmaat doet na de stuwing. De grootte is namelijk nogal onvoorspelbaar. Ik had 75d voor de zwangerschap, tijdens mijn zwangerschap 75e, na de bevalling 75h en nu 75f. Ik zou in ieder geval voor een cupmaat groter gaan dan aan het einde van je zwangerschap.
Ik zou ook tijdens de zwangerschap een goedkope kopen. Op advies van een vriendin van mij had ik met 25 weken al een voedingsbh gekocht (60 euro), nog geen 2 maanden later was deze te klein.. Ik ben bij een speciaalzaak geweest voor bh's, ging hier voorheen ook al naar toe. Voor de zwangerschap had ik meestal E80, maar nu heb ik J80.. Een grotere maat bh hebben ze in die zaak niet.. Dus hoop niet dat ze na de bevalling nog veel groeien, want dan weet ik niet meer wat ik aan moet..