sieraden voor (a.s.) papa's?

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepin, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Een collega van mij is zwanger van haar eerste kindje en wil haar vriend voor zijn verjaardag een sieraad geven. Er bestaan natuurlijk speciale mama sieraden met een kindje en een moeder, maar bestaan er ook sieraden met een kind en een vader, speciaal voor vaders?

X Linda

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ze nog nooit gezien eigenlijk...goeie vraag...
    Ik heb wel al vaker een man gezien die zo'n gouden babyhoofdje aan een kettinkje omhad, of een naamplaatje gegraveerd met de naam vd kleine.

3. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Bij ons in de familie is een zegelring traditie met het familiewapen, maar ik weet natuurlijk niet of dat iets is. Mocht er geen familiewapen zijn, zou je ook je voorletters van voor- en achternaam kunnen gebruiken om iets dergelijks (ring/speld/manchetknopen) te maken

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Volgens mij bestaat dat niet maar wat misschien ook leuk is alleen kan ze dat dan pas geven als de kleine geboren is,een hangertje waarop een foto van de kleine gegrafeerd is!?Misschien is het een iedeetje

Liefs Claudia

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij hebben een opa en een oma een sieraad gegeven met het gezicht (vanaf een foto) erin gegraveerd, heel mooi vind ik zelf.

En mijn man heeft ook een sieraad van Valentino gekregen maar die moet nog gezet worden een tattoage van zijn naam, maar dat is een kwestie van smaak.

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Sorry :oops: , dat met die foto kan dus niet, zie nu net dat ze zwanger is!

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @ sientje :) wij dachten allebei hetzelfde.mijn man heeft ook een afspraak staat voor een tattoo van onze Vince hij heeft er ook al eentje van onze dochter.Op welke plek laat jpuw man hem zetten?

Liefs Claudia

p.s ik heb precies dezelfde tattoo als mijn man en ga die van onze zoon ook laten zetten

8. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog eens even zitten surfen en heb 1 sieraad gevonden wat echt voor vaders is. Is wel mooi, maar wel duur, 162 euro.
    Voor degene die er ook naar zoeken. Hij staat op www.mother-2-be.nl en dan onder het kopje father to be collectie.
    Nou, ik denk dat er verder gewoon weinig te krijgen is voor vaders. Eigenlijk wel jammer.
    x Linda

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Waarom niet zelf een sierraad ontwerpen en ermee langs de goudsmid? zat ik zelf namelijk aan te denken mocht het hier ooit zover zijn... Kun je ook zelf je prijsklasse een beetje bepalen namelijk.

10. sim

sim Niet meer actief

een mooie zilveren duimring met kindervoetjes erop (of eigenlijk eruit dat je dan de huid ziet als je begrijpt wat ik bedoel....)

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij gaan in de kerstvakantie weer (jaja, weer, we zijn lichtelijk verslaafd ;) ) Mijn man laat de naam van Valentino op de achterzijde van zijn bovenarm zetten,want zoals je hiernaast aan mijn afbeelding kan zien, zit de rest al een beetje vol :)
    En dan laten we ook (eindelijk) onze trouwringen tattoƫren

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Haha wij zijn ook lichterlijk verslaafd(mijn man iets meer dan ik)
    We hebben nu het chineese geboorteteken van onze dochter en daar komt die van Vince bij.Mijn man laat de namen van onze kids op de binnenkant van zijn onderarmen zetten.Hij heeft er ook al meerdere.
    Ik vindt die van je man op zijn rug wel heel erg mooi!
    Mijn man heeft al wel iets op zijn rug staan maar het is nog steeds niet af wordt iedere keer weer iets bij gezt maar nu eerst de namen.

Liefs Claudia

Deel Deze Pagina