Hoi meiden, Volgende week komt de stucadoor om de babykamer te stucen. Daarna moet de schilder komen en dan natuurlijk decoreren. Was vandaag een beetje op internet aan het surfen naar muurstickers met leuke teksten. Ik had er eentje gevonden maar ben aan het twijfelen of die tekst wel leuk is voor op een jongenskamertje. Heeft iemand nog leuke tips wat ik hier verder nog van zou kunnen maken? Het kamertje is redelijk ruim. Alvast bedankt voor jullie ideetjes!
Erg lief!! Een collega van mij heeft het liedje van slaap kindje slaap op de muur. En dna de laatste regel staat er een afbeelding van een schaap ipv het woord schaap. xx
Hoi Sassie, Die was ik idd ook tegen gekomen, erg leuk. En ook die van baar bed naar bed zei duimelot... Xxx
Die van schaap kindje schaap kom je overal tegen. Deze heb ik nog nooit gezien. Vind hem erg leuk en origineel en ook prima geschikt voor bij een jongentje hoor!
Ik vind m ook erg leuk! Hier heb ik nog een christelijke liggen Hoger dan de blauwe luchten en de sterretjes van goud. Woont de Vader in de hemel die van alle kinderen houdt Moest hier nog steeds aan de muur op canvas maar is blijven liggen dus wordt straks voor de 2e. Zit er ook over te denken om naam van MDF of piepschuim met behang te doen.
ow die ken ik niet! En indd die van slaap kindje slaap is niet origineel maar ik blijf hem nog steeds leuk vinden!! x