Bestaat er een muurverf met glitters? Ik wil graag de muren verfen en dan wil ik met glitters op. Mijn man zegt dat ze niet bestaan, dus vraag ik het aan jullie.
ik heb het wel bij een vriendin bij mij gezien. maar volgens mij moet je dan eerst de kleur aanbrengen en dan heb je een speciale verf die je daar overheen moet doen met glitters erin. ik heb er zelf een aantal jaar geleden ook naar gekeken maar ik vond het te duur worden.
Inderdaad het is er van Histor, met verschillende soorten 'glitter'. Het is mij alleen destijds door de verfwinkel afgeraden omdat je moet verven en dan zelf die glitters erover heen moet strooien zegmaar, waardoor je een heel ongelijkmatig patroon erin krijgt. Maar misschien is het inmiddels veranderd, dat van mij is ong 2 jaar geleden. Uiteindelijk heb ik behang gevonden met glitters en is het dat geworden .
Histor heeft heel erg veel effectverfjes...onder andere glitter. Wel erg prijzig volgens mij. Loop een gamma binnen en wees verbaasd haha
Ik heb gewoon geverfd en toen met een hand glitters en een fohn die glitters erop geblazen hahaha 2 vlinders die in een wolk glitters vliegen, wel leuk Maar voor de hele muur zou ik toch speciale verf halen
Ik heb toevallig ergens gelezen dat iemand de glitters los had gekocht, dus gewoon zo n flesje bij de hobbywinkel, en dat door de verf heen heeft gestrooid. Goed roeren en dat enkele keren herhalen, omdat de glitters naar de bodem zakken als de verf blijft staan. Scheen hetzelfde effect te hebben als de dure glitterverf.
Ik kom echt net bij de Hornbach vandaan en daar ik hiernaar staan kijken. Ze hebben daar een soort van eigen merk denk ik. Het is idd gewoon eerst de kleur verven en dan er overheen met glitterverf. Dit is dus gewoon transparant met glitters er in.
mijn vriendin heeft gewoon verf gekocht een kleur b.v roze. dat laten drogen toen doorzichtige verf/lak gekocht een een pot glitters er door heen. en over het roze heen geverft, en het zag er geweldig uit.
Glitters Op Je Muur - Doe eens iets schitterends met je muur! Wij gaan waarschijnlijk hier bestellen voor op de muur in de kamer van ons meisje.
jazeker heb je dat. heb het bij ons meisje ook gedaan eerst rose geverfd. en erna een soort van glitterverf eroverheen gedaan is echt heel mooi en gelijkmatig is dan soort lak. je muur word dan wel donkerder
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal volgende week bij de gamma of een andere zaak langs gaan. Ik ben gek op glitters,alleen mijn man wilt het niet. Ik zal nog even op google zoeken, de prijzen weet ik ook nog niet. Ik wil de muren wit verven en dan met glitters. Ik moet hem overtuigen.