Muurverf; mooie warme maar niet te donkere kleur

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wat is een mooie warme kleur die niet direct heel donker is voor op de muur? Ik zit zelf steeds naar grijstinten te kijken maar dan wordt het zo kil denk ik? komt op 1 hele lange muur in de woonkamer.

Moet mooi combineren bij een lichte houten vloer en een grote donkere kast (waarvan de precieze kleur ook nog bepaald moet worden)

2. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als de rest van je kamer niet zo donker is kan dat prima. Ik heb ook 1 lange wand donker grijs maar spier witte trap en lichte meubels. Nog steeds heel blij mee

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Je zou kunnen kijken naar de grijs-bruin tinten, ik vind dit hele warme kleuren.

4. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Wij hebben onlangs de muurvast kleur 'koper' huismerk gamma op onze slaapkamer gebruikt. Is mooi warm maar niet heel donker. Maar ja tis wel heel persoonlijk nátuurlijk....;)

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik vind zelf donkerblauw en aubergine erg mooi. Nu mijn man nog overtuigen;)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Wij hebben taupe van flexa, lichte kleur en warm. Zelf grijs gehad, maar vond ik ook te kil.

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Aubergine hebben wij al eens gehad, in een jaren 30 woning. Was erg mooi! Maar voor nu wel echt te donker, is echt een hele lange muur maar ook ivm de lichtinval.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben warm grijs op de muren.
    Ik vind het erg mooi.
    Foto's staan in het Binnenkijken topic.

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    ik wilde ook geen grijs, zie dit al zoveel om me heen. We zijn nu verhuisd en druk aan de verf. Ik heb gekozen voor de Urban Taupe van Flexa en ik vind hem super!!! Alle kozijnen hoogglans wit. Helemaal blij mee.

10. lemontree

lemontree Niet meer actief

Wij hebben heel lang flexa oester gehad, echt een super mooie warme kleur vond ik dat. En het combineerde ook heel goed met heel veel kleuren.

11. Lentes

Lentes Niet meer actief

Via google bekeken, gaat op mijn lijstje!

Misschien heb je een foto hoe hij bij jullie is geworden?

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Die hebben wij ook. Foto staat in het binnenkijken topic, maar vindt het op de foto niet superduidelijk.

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Forel(beetje zelfde als de urban taupe) of schelpenzand(deze is meer grijs) van de histor vind ik beide supermooi en tijdloos. Foto is van schelpenzand, kamertje op de westkant van het huis.

Bijgevoegde bestanden:

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

Een mooie kleur groen, zoals dit?

15. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Olijf groen ook een hele mooie warme kleur

16. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij hebben leemkleur op de muur van perfection, te koop bij praxis. Foto's staan in het andere topic binnenkijken.

17. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

Wij hebben ook zoiets, staat erg warm en gezellig!

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik hou van grijs in huis. Wij hebben voor ons nieuwe huis de grijzen van flexa coleur locale balanced Finland. Mooie warme grijstinten die toch niet te bruin zijn. Ik vind dat juist helemaal niet kil. Moet wel zeggen dat we een houten eettafel en vloer hebben en dat geeft ook wel veel warmte. Ik zie om me heen altijd witte muren overal. Dat vind ik juist kil 😉

19. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Wij hebben op onze slaapkamer newport green van Le noir et Le blanc van de karwei. Het is een grijstint met een heel klein beetje groen erin, ik ben er erg blij mee! Ook een krijgers, dus heel mat

Deel Deze Pagina