Ik wil de slaapkamer van mijn dochtertje veranderen. Het was mijn bedoeling om de muren te verven (2 kleuren) en dan bij de grootste muur commode (als kledingkast) met plank er boven, een grote letterbak voor haar eerste schoentje (verzilverd) haar eerst haarlokje/tandjes, foto en romantisch vaasje enz./romantische brocante fotolijstjes. Of juist romantisch behang op de grote muur en enkel de commode met plankje en de letterbak tegen over de grote muur. Het wordt trouwens een romantisch brocante kamer met een roze tint en bruintint en een klamboe bij het bed dus bij haar bed kan geen letterbak
Wij hebben het kleine babykamertje van mijn jongste toentertijd aan 1 muur behangen met een printje, en 2 muren behangen met vliesbehang en geverfd. Heel eerlijk heb ik een beetje spijt van het printje, want ik hang er nu niks op... Het staat te druk om er een foto/canvas/spiegel oid op te hangen. Plank was een idee, is er niet van gekomen. Dus ik ben zelf echt van de rustige muren en ik denk dat dat het ook weer gaat worden de volgende keer. Met eventueel een muurschildering bijvoorbeeld! Brocante/romantische inrichting doet ook veel met rustige achtergrond en drukkere inrichting!