ik heb idd ook vaker gelezen dat een innestelingsbloeding heel weinig, maar juist ook best veel kan zijn, zoals een van de andere meiden al schreef. Misschien dat dat ook door de uitgevoerde behandeling meer wordt, ik heb geen idee. Heb het zelf nooit meegemaakt, het bloeden was bij mij tot 2x toe mis, maar was niet na een vruchtbaarheidsbehandeling. hoe dan ook, ik ga keihard voor je duimen en hoop voor je dat het gauw vrijdag is en het bloeden wegblijft. We grijpen gewoon die laatste strohalm, ok?! liefs, Daan
Ik kom toevallig in je topic terecht... Ik had een innestelbloeding. Wat ik mij ervan herinner waren het 2 tot 3 dagen en heb ik flink wat bloed verloren toen. Dus de hoop nog niet opgeven meid!
Marjo, Ik duim ook heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je door dat het niets te betekenen heeft gehad (die bloeding) en je alsnog op vrijdag positief zult testen! fingers crossed XXX
@ Meiden kon het niet laten en heb vandaag al een test gewaagd, maar die was zoals verwacht (nog) negatief! Jammer, maar helaas.... Kan natuurlijk nog te vroeg zijn geweest, maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop dat het nog zal veranderen. Gister me laatste progestan gehad, dus .... Voel me misselijk en heb last van rare duizelingen. Soms wordt het opeens ff zwart voor me ogen. Zal wel niks te betekenen hebben. Bloeden nog steeds weg. Nog ff afwachten! Nog ff in onzekerheid! Baal er echt van! Lief dat jullie zo meeleven! Liefs Marjo
Ikke ook meis! Ikke ook! Nog maar ff afwachten he! Zou het rare bloeden te maken kunnen hebben met progestan? Gister me laatste gehad. Zou het kunnen dat het bloeden toch nog terugkomt nu ik er geen meer gebruik? Weet iemand dat misschien? Liefs Marjo
Balen van je nega test marjo. Persoonlijk heb ik dan weinig gevoel dat je nog zwanger mocht wezen. Ik ben zelf altijd blind afgegaan op de test. nega was voor mij game over. LIEK....
@ Lieke....weet het meis! Ikke ook! Maar ik mocht eigenlijk pas a.s. vrijdag een testje wagen, dus.... Maar persoonlijk geloof ik er ook niet echt meer in. Maar al dat geklooi deze maand maakt me nog onzekerder dan ik van nature al ben! Waarom maar 2 dagen bloed? Normaal 7 zonder pil. Waarom geen krampen en stolsels? Normaal verga ik ervan. En me gyn vindt het ook vreemd! Vooral omdat het zo vroeg was. Er zit niks anders dan afwachten en mezelf indekken! Liefs Marjo
Hey Marja, Balen van die test. Maar het is nog niet de 17de, het kan nog steeds. Het is wel zo, dat je mensturatie erg raar is met progestan, (ook wel mutsenbollen genoemd). Whhahaha, dat was trouwens een grapje. Viertje is weer eens melig. Ik duim voor je. Groetjes, Elvira
@ Elvira....kan me ongi dan alsnog in alle hevigheid terugkomen nu ik geen progestan meer gebruik? Ben zo bang! Voel helemaal niks! Alleen wat misselijk en soms duizelig. En bij wat inspanning een beetje roze bij het afvegen. Verder helemaal niks! RAAR! Liefs Marjo
Hey Marjo, Progestan houd inderdaad je ongi een beetje tegen. (maar dat hoeft niet percee ) Maar het kan nog steeds hoor. Helaas heb je van progestan, vaak ook symptonen. Je wordt als het ware een beetje in de maling genomen. Nog 1 nachtje slapen, en dan weet je het zeker! Probeer een beetje je gedachten te verzetten. Lees een goed boek, ga lekker wandelen. Fijne dag vandaag. Groetjes, Elvira (iligaal van het werk)
@ Elvira....stoute meid! Nou ik heb dus helemaal geen symptomen en ik ga uit van het ergste! Maar inderdaad! Afleiding is het beste, maar hoe doe ik dat? Ben een echte piekermuis! En het weer is ook niet erg opfleurend; regent al de hele dag! Liefs en bedankt! Marjo
Ik had van de Progestan ook niet zo heel veel symptomen hoor...maar ook geen bloedverlies. Succes morgen! Elmo
Marjo, ik ga morgen ochtend vroeg op vakantie dus ik zal voor de komende 2 weken niet meer lezen hier......toch hoop ik om super goede news van je te horen als ik terug ben! veel sucess morgen liefs Luisa