* Muuske64 in de MMM *

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nee, maar hij moet wel aan te tonen zijn in de urine en dat was dus absoluut niet zo!

Liefs Marjo

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    [quote="muuske64Wat als ze een verkeerde test heeft gedaan?
    Ze praatte helemaal niet over positief of negatief. Ze had het alleen over dat beetje bloed in me urine en dat ze niet snapte waar het door kwam.
    [/quote]

Das idd wel vaag dat je geen uitslag hebt gekregen, daarvoor ging je toch neem ik aan?
    Maar eens even een belletje dacht ik zo..

Heb je zelf geen test thuis liggen?
    Dan weet je toch wel een beetje van welke kant het op gaat, die zijn net zo betrouwbaar als bij de HA.

Succes meid.. en hoop dat er toch een heel mooi weekend aan zit te komen.

(heb niet alles gelezen hoor, maar was dit je laatste kans dan?)

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja naar alle waarschijnlijkheid was dit me allerlaatste kans! :oops: Ja spontaan, maar dat zie ik dus nooit gebeuren! We zijn al bezig van mei 2005, dus....
    Dus je kunt je mijn verdriet en onmacht misschien wel indenken.... :(
    Probeer nog wat hoop te houden, maar of het me lukt....

Liefs Marjo

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Lieve meid,

De strijd is nog niet gesteden zolang er geen duivels zijn!

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Tuurlijk snappen we je hoop en verdriet marjo.
    Snap dat dit echt niet makkelijk is voor je.
    Maar je zegt op je :evil: :evil: te wachten.
    maar zijn ze dan niet al geweest ? misschien was het dit keer anders dan anders....
    LIEK.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Muus,

De test had vandaag inderdaad positief moeten zijn. Zoals ik van de week al vertelde, houd progestan vaak menstruatie tegen, en in sommige gevallen een doorbraakbloeding.

Zou dit dan echt de laatste poging zijn? Zijn het dan de financien, die het niet toelaten? Ik vind het altijd zo naar, dat ik een kinderwens zie spaaklopen op financien. Kan je dan bijvoorbeeld niet overstappen op een andere verzekering.

Succes.

Groetjes,
    Elvira

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het blijft toch niet eeuwig doorgaan? Je krijgt toch zoveel kansen en dan is het op, toch?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je zelf financiert (en je arts vindt het de moeite) kan je nog wel even doorgaan hoor ;)

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nou Kalush,

Misschien houdt het bij muuske een keer op, qua leeftijd, zodat de artsen nie meer willen behandelen.

Wanneer de artsen nog kansen zien, kan je atijd doorgaan. Hetgeen er dan gebeurt is dat je het na 3 vergoede pogingen, zelf moet financieren. Voor mij zou het geen reden zijn om te stoppen met behandelen.

Ik weet niet of je het zo bedoelt, maar het komt er niet zo aardig uit bij je? Het is net alsof, nou je hebt er 3 gehad, dus kap er maar mee. Waarschijnlijk lees ik het verkeerd hoor!

Groetjes,
    Elvira

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....ik heb 2 kansen niet zelf betaald en deze in Dusseldorf dus wel!
    Dus heel misschien heb ik nog 1 kansje!
    Aan de artsen ligt het niet. Die willen me nog wel behandelen,ondanks me leeftijd, omdat hun zeggen dat mijn lichaam duidelijk aangeeft nog een beeb te willen.(wat dat ook betekenen mag)
    Maar de financien laten het niet toe! :cry:
    En een andere verzekering? Welke? En waar kan ik nu nog naar overstappen?

Wil dolgraag nog verder hoor! Een beeb is me allergrootste wensdroom!
    Wie oh wie ziet er nog een kans voor ons?
    Alle raad en advies is meer dan welkom! ;)

Liefs Marjo

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Muus,

Ik stuurde dat berichtje niet om je af te kraken, maar denk dat je dat wel begrijpt toch? Ik bedoelde te zeggen, zodra de artsen erachter staan, ongeacht welke leeftijd, blijf je doorgaan. Als zij het opgeven, dan houdt het inderdaad een keer op.

Qua verzekering, wellicht Univé. Heb niet gekeken of deze een leeftijdsgrens heeft. Zelf betalen is duur, maar ja dat is een kind ook toch?

Succes hoor.

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    En ONVZ?
    heb je daar al eens gekeken?
    Ik ben daar verzekerd en ze hebben zelfs mijn ooglaseroperatie betaald.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ooglaser vs. IVF....geen vergelijking denk ik hoor ;)

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je zondag nog niet ongesteld bent, en je test zondag samen met je partner en deze is ook dan negatief, tja dan zul je er denk ik toch echt aan moeten geloven meid dat het niet "raak" is geweest, en dat die bloeding van afgelopen week de bloeding is geweest die het eitje heeft afgestoten... :(

in ieder geval succes met wachten...

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even een vraagje:

Hoeveel geld ben je dan ongeveer kwijt aan zo een behandeling inclusief medicijnen?

groet,
    vruchtje

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ze heeft een rekening ontvangen van € 2550,- maar daar zaten dus nog geen medicijnen bij in.

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jeetje,wat een geld!
    Muus ik volg je al de hele tijd,en had gehoopt dat eht een keer raak bij je was!Ik hoop dat je toch nog een paar kansen krijgt!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een IVF behandeling kost minimaal 3.000 euro.
    1500 voor medicijnenen 1500 voor het ziekenhuis. Niet elk ziekenhuis is even duur en niet iedereen heeft dezelfde hoeveelheden medicijnen nodig dus dit bedrag kan nogal verschillen.
    Tjah...tis geen kooppie

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan zijn ze in Dusseldorf wel heel erg duur vergeleken met Nederland als zij daar 2550 kwijt is, maar ja daar zal wel weer tegenover staan dat de behandelingen die ze daar doen duurder zijn dan hier in nederland (poollichaamdiagnostiek en chromosomenonderzoek)... :( tel daar de medicijnen nog eens een keer bij op en je zit vlak op de € 4000 euro zeg... :(

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dusseldorf is volgens mij ook duurder.
    De verdovingen etc. moet ze w.s. ook zelf betalen...+ de A.H. die deze keer is toegepast.
    Het kan heel goed kloppen hoor...dat ze daar tegen de 4000 aanzit.
    Maar als je veel med. nodig hebt kan je dat in NL ook gebeuren dus.

Deel Deze Pagina