hey meis, hoe is het nu? nog zelf een testje gedaan? ik hou mn duimen nog op elkaar hoor. liefs, Daan
Normaal is geen nieuws goed nieuws, maar in dit geval : : Als ze een positieve test had gehad, had ze het denk ik al wel gemeld.....
@ Hallo, ben de dochter Carmen. Mijn moeder zit er ff helemaal doorheen! Is er kapot van en huilt om niks! Heb zo met haar te doen! Test was weer negatief, maar nog steeds geen tekenen van Raar toch! Haar urine was helemaal goed vanmorgen. Geen bloed meer en geen ontsteking! Assistente snapt er ook niks van! Vrijdag moet ze weer naar Dusseldorf. Vind het zo erg voor haar! Wilde zo dolgraag een broertje/zusje. En me moeder droomt er al zolang van! Bedankt dat jullie zo met haar meeleven! Blijf dit aub doen, want me moeder is een kanjer van een moeder! Groetjes Carmen
Tjee vervelend om te horen dat er toch weer een negatest was. fijn dat je ons even op de hoogte komt brengen carmen. Wens je moeder sterkte en in ieder geval heeft ze vrijdag een gesprek in dusseldorf.... LIEK
En jij bent een lieve dochter en grote steun voor je moeder! Geef haar een knuffel en vertel je haar dat mijn kaars nog steeds voor haar brandt? Liefs Ester.
Marjo, Sterkte met de verwerking. Ik hoop dat de duivels snel komen, zodat je dit vervelende nieuws kan afsluiten.