@ Thanx meiden voor het meeleven! Nou zwanger ben ik dus niet, maar dat had ik ook al verwacht! Op de echo zag alles er naar zeggen van de gyn PRIMA uit! Er zat zelfs een mooi eitje van maar liefst 25mm en het baarmoederslijmvlies was ook al weer mooi dik. Ook zei hij versteld te hebben gestaan van het feit dat ik maar liefst 6 follikels had waarin 6 eitjes zaten en dat voor mijn leeftijd! Hij zei dat mijn lichaam overduidelijk nog dolgraag zwanger wil worden! Volgens hem was een spontane kans weliswaar klein, maar zeer zeker niet onmogelijk omdat ik nog steeds beschik over, voor mijn leeftijd, genoeg prima eitjes. Als het zaad van hubbie nu nog ff mee wil werken! Thuisgekomen hebben we meteen nog maar ff goed geklust! Wie niet waagt, wie niet wint toch! Alle kansen benutten! Morgen ff bellen naar de gyn hoe het zaad was ten tijde van de ICSI. Daarna zal hij ons zeggen hoe het nu precies verder zal gaan. Nog heel ff afwachten dus! Blijven duimen he! Als me lichaam zo dolgraag zwanger wil zijn en ikke ook, moet het toch nog eens lukken of niet soms.... Nou ik geef de moed nog niet op hoor! Nog niet! Prettig weekend! Liefs Marjo
Ontzettend jammer Marjo. Ik ben blij dat je de hoop niet opgeeft. Wederom ga ik gewoon weer voor je duimen dat jullie niet lang meer hoeven te wachten op een nieuw wondertje. Liefs, Danielle
tja muus als jouw lichaam idd "dolgraag" zwanger wil worden moet je er maar op vertrouwen dat het misschien dan toch nog "spontaan" gebeurt. je hebt dus een mooi eitje gehad (wat inmiddels wel gesprongen zal zijn) jullie hebben geklust dus tja afwachten dan maar weer Muus.
@ Meiden....hebben dus afgelopen vrijdag nog geklust. Hihi.... Voelde me eisprong vandaag overduidelijk. Pijn in me buik en druppeltje, slijmerig bloedverlies bij het afvegen. Vandaag nog maar eens geklust. Zou het gelukt kunnen zijn? Maken we een nog kans? Hoop het met heel me hart! Moesten dokter X gister bellen i.v.m. zaad ten tijde van de ICSI. Hij kon geen wantwoord geven en zei ons maandag terug te bellen. Ben eens benieuwd wat die te melden heeft! Prettig weekend nog! Liefs Marjo
@ Lieke....Nou nee geen 6 eitjes! Die poging is mislukt helaas.... Er zat nu wel weer 1 prima eitjes van 25mm afgelopen vrijdag. En nu hebben we dus het weekend zelf geklust. Snappie! Liefs Marjo
Ow las beetje verkeerd, dacht dat er nu 6 eitjes zaten waarvan de gyn versteld stond dat deze er nu waren.... LIEK
@ Meiden....ff een vraagje. Me temp zit al dagen op 36,9. Dacht dat hij na de eisprong omhoog moest gaan en volgens mijn gevoel was dat gisteren. Weet iemand wat het wil zeggen dat hij dit keer blijft hangen op 36,9? Liefs Marjo
@Ja Elmo je hebt helemaal gelijk...niet tempen. Ik heb deze keer wel weer getempt. En nu nog steeds niet ongi .Ik word gek van mezelf. Dacht vanmorgen wel een beetje afscheiding te hebben....... Maar het zal wel niet,verwacht vandaag toch wel de duivels. @Muuske....ik hoop echt voor jou dat het zo gaat lukken.....(de meeste die hier rond onze tijd kwamen zijn al zwanger of hebben al een beebje) Hopelijk gaan wij ook snel naar die Walvissenzee... XXX
@ Minou....meid wat spannend zeg! Zou toch overheerlijk zijn als het nu toch nog ff op de valreep gelukt zou zijn of niet dan! Geen bloed, geeft moed! Wens je suc6 en ik blijf voor je duimen! @ Stienke....inderdaad voel me weer wat hoopvoller! Laat de moed (nog) niet zakken! @ Dokter X gebeld i.v.m. zaad tijdens de ICSI: Wat denk je....maar liefst 10 miljoen goede zaadjes! Rara....hoe kan dat nu opeens? Helaas nog steeds niet gelukt! We hebben 4 september een afspraak bij dokter X waar ik me IUI's heb gehad. Ze wil kijken of er daar nog mogelijkheden liggen om ins evt. te helpen. Grijp elke geboden kans met 2 handen aan! Zoals al me gyn's zeggen, me lichaam doet het nog prima voor me leeftijd, dus.... Velen zullen me wel voor gek verklaren, gezien me leeftijd etc., maar ik doe er alles aan me grootste droom alsnog te verwezelijken! Liefs Marjo
@ Meiden nog ff een vraagje: Heb sinds me eisprong (gisteren) wat last van slierterige, wat slijmerige kleine bloedpropjes bij het afvegen. Ze zijn wat bruinig, Heb het nog nooit eerder gehad! Wat kan dat te betekenen hebben? Iemand die dit ook heeft/heeft gehad? (Sorry, maak me zorgen om alles ) Liefs Marjo
Hee, dat heb ik ook wel eens gehad, duurde 1 dag daarna niets meer... kan me voorstellen dat je je overal zorgen over maakt. Ik wou je zo wel zwanger toveren, jij verdient het gewoon!
@ Hoi ben ik weer ff. Van de 10 miljoen zwemmers van mijn man bleken er maar 15% beweeglijk te zijn, dus al met al viel de uitslag behoorlijk tegen. @ Kregen onverwacht nog een rekening van de kliniek in Bonn waar de poollichaam diagnostiek heeft plaatsgevonden. Of we nog maar ff 418 euro wilden betalen. We hebben al 250 euro eraan betaald. is dat normaal of is er iets fout gegaan? @ Voel allerlei steekjes in mijn linker zij. Wat kan dat zijn? Liefs Marjo
jee meid das idd even een tegenvaller de zaadtest uitslag.... een hoop geld zeg ik weet niet wat normaal is voor zo'n onderzoek steekjes kunnen van je eisprong afkomen als je banner klopt zit die eraan te komen toch? succes verder iig meid