@ Goedemorgen....ben nu in afwachting van een email van dokter Scholtes uit Dusseldorf. SPANNEND! Duimen he! Liefs Marjo
@ Hoi meiden....heb net contact gehad met dokter Scholtes in Dusseldorf en ik moet t/m 14 juli de il doorslikken omdat hij met vakantie gaat. Daarna moet ik me afwachten en daarna de kliniek opbellen! Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen! SPANNEND! Wens jullie allemaal veel suc6 en een fijn weekend! Liefs Marjo
fijn weekend meid en veel succes op naar de duivels en hopelijk wil hij je verder helpen ben benieuwd
Hoi Muus Kom eens ff kijken hoe het met je gaat. Voor je het weet is die pil op! Hoop dat CZ goede berichten jou kant op gaat sturen! Hou je taai meid!
Hoi heb al enkele dagen last van me buik. Ook voel ik me misselijk! Ook zweeft me temp tussen 37,4 en 37,8. Enkele maanden geleden had ik dit ook. Toen had ik last van een geirriteerde rechter eileider volgens me huisarts. Op de echo bij de gyn was te zien dat die er weer bijna geheel normaal uitzag. Voor de zekerheid is toen een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Zou het nu misschien een blaasontsteking kunnen zijn? Ga morgen eens langs me huisarts. Ben benieuwd! Liefs Marjo
Ff off topic: Muuske, mag ik ff zeggen dat ik echt bewondering heb voor jouw strijdvaardigheid? Echt, petje af meid. In ronde 26 en nog volle kracht vooruit ondanks tegenslagen. Knap hoor meid. Liefs, Anouk.
@ Anouk....Thanx meis! Als je wens maar groot genoeg is he! Je zit zelf ook al in ronde 23 zie ik, dus.... Liefs Marjo
Hoi Marjo, Balen voor je al die tegenslagen. Ik sluit me aan bij wat Anouk zegt. Echt petje af voor je hoor! Ik denk aan alle meiden die nog in de medische molen zitten. Ook al kom ik niet zo heel vaak op dit forum. Ik hoop natuurlijk dat het snel lukt bij iedereen. Liefs Nancy
Weet ik meis! Is ook een enorme steun voor mij! Heb alleen het gevoel op een dood spoor te zitten momenteel! Ik kan zelf helemaal niks doen! Liefs Marjo
Balen zeg, ik wou dat ik iets voor je kon doen! Ik heb wel heel veel kaarsjes, en die blijf ik voor je branden net zo lang tot je zwanger bent! Jij hebt het zo verdiend! Knuffel Ester.
@ Ester....Thanx meid! Jij verdient het net zo! Maar dit is zo'n moment dat ik het ff niet meer zie zitten dat het nog ooit lukken zal! De gyn wil wel, maar de rest zit ff tegen! Balen hoor! Maar ik last dat er weer eentje zwanger is van 44, dus dat gaf me weer hoop! Hoop dat het er volgende maand allemaal weer veel beter en fleuriger uitziet! Hoest nu bij jou? Liefs en we blijven duimen voor onzelf en elkaar he! Marjo
Nu hou ik het wel vol, gaat best goed zelfs... wachten tot oktober, ja balen maar ja dan kunnen we ook echt beginnen, en dan is er een kansje om in oktober zwanger te zijn. In september moet ik met de pil en spuiten enzo beginnen maar ik hoor pas in augustus wat en wanneer enzo. Waar ik alleen niet tegen kan is als ik over bekenden hoor dat ze zwanger zijn. Deed mijn moeder laatst, waren we met de hele familie bij mijn zus op bezoek, vertelt ze heel luchtig dat een meisje die ik heel goed ken zwanger is....volgens mij snapt ze niet dat ik daar verdrietig van wordt. Dus nu maar hopen dat de overige vriendinnen niet voor mij aan zwanger raken. Niet dat ik het ze niet gun, maar ja je snapt het vast wel...en natuurlijk blijf ik voor je duimen!
@ Ester....Ik begrijp je heel goed meis! Kan ik zelf ook absoluut niet tegen! Andere mensen begrijpen gewoon niet hoeveel pijn ons dat doet! En zonder steun en begrip is dit haast niet te doen! Het is een enorm stressvolle weg om te gaan! En erg emotioneel ook! Wens je heel veel sterkte en suc6! Liefs Marjo
Hey meiden, Ik lees in een bericht hierboven dat jullie het moeilijk zouden hebben als één van je vriendinnen eerder zwanger is als jij. Mij is dit van de week gebeurd....één van mijn beste vriendinnen is zwanger...ze was pas 2 maanden met de pil gestopt. En ja...natuurlijk was het schrikken toen ik het hoorde en ja...tuurlijk begon ik te huilen en ze huilde met me mee. Voor mijn vriendin was het ook erg moeilijk om tegen mij te vertellen, maar dat wilde ik juist...dat ze me niet zou buitensluiten. Daar hadden we het gelukkig een tijdje geleden al over gehad. Maar....hoe verdrietig ik het ook voor mezelf vind, ik ben superblij voor m'n vriendin en ik hoop dat ze over 8 maanden een prachtig gezond en mooi kindje op wereld zet en daar zal ik ook zeker bij zijn! Ikzelf ga beginnen met IVF, ben al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden en mijn vriendin heeft mij ook al die tijd gesteund en achter me gestaan en dat doe ik nu ook voor haar...hoe moeilijk ik het soms ook vind.