@Muuske; goh........dat wachten op. Snap dat dat erg moeilijk is voor je! Zoals al eerder is gezegd; heb echt bewondering voor je hoe jij alles doorstaat, poeh! En even offtopic; @ ginny, super fijn zeg dat jij zo'n vriendin getroffen hebt! Had eerst ook zo'n 'vriendin'. Vooraf ook over gesproken etc. maar toen zij zwanger raakte (direct 1e keer) voelde ik snel dat er eigenlijk geen ruimte meer was voor mij. En ja, dat raakt je heel erg.........Had er echt meer van verwacht. Gelukkig heb ik nog andere vriendinnen om me heen die me super steunen en laten blijken dat ze er echt voor me zijn.
@ Meiden ben ik eindelijk weer eens! Allereerst dit.....we hebben het geld voor ICSI! YESSSS! Verder KL*TE weekend achter de rug! Dochter opgepakt door de politie! Onschuldig, maar toch.... Schrok me wezenloos toen de wouten belden 's nachts om 4.00u. Ze is weer veilig thuis! Goddank! Wordt vervolgd.... Liefs Marjo
Mooi Muuske...enne wanneer kun je nu starten in Duitsland. Dat is zeker schrikken als je 'snachts om 4 uur door de politie gewekt wordt. Gelukkig niks ernstigs... Waarom wilCZ het nu nog steeds niet betalen.Je hebt toch maar 2 behandelingen gehad.En er zitten toch 3 in basisverzekering. Liefs Minou
Hoi moet tot zondag a.s de pil slikken. Dan Dusseldorf bellen als de gearriveerd zijn. En daarna verder.... Geen idee waarom CZ zo moeilijk doet! De andere 2 ICSI's zijn nog steeds niet gedeclareerd. Alleen de medicijnen zijn gedeclareerd! RAAR! Liefs Marjo
Hoi Marjo, Fijn dat je in Duitsland verder kunt. Hopelijk met goed resultaat. Maar ook ik snap niet waarom je de 3e poging ICSI niet vergoed krijgt? Je hebt toch recht op 3 pogingen? En zoals ik het lees, heb je er pas 2 gehad. Groetjes, Jaycey
@ Luisa....enne meis hoest gegaan? Wens je heel veel suc6! Blijf voor je duimen! @ YESSSS de zijn gearriveerd! Morgen dr. Scholtes in Dusseldorf bellen! JIPPIE! Ben toch zo benieuwd! @ Wordt vervolgd.... Liefs Marjo
Hoi Muus Kom weer eens bij je kijken. Gefeliciteerd met je duiveltjes! Laat die molen maar gaan draaien! Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Heel veel succes meid!
@ Meiden...bedankt dat jullie zo geweldig met me meeleven! Put er veel kracht uit! Morgen, 19-07-07 om 17.30u naar Dusseldorf voor een uitgangsecho. Ben toch zoooo benieuwd! Duimen he! Liefs Marjo
Hoi Muus Hier gaan mijn duimpjes ook voor je in het rond! Heeeeeel veeeeeel succes. Ga aan je denken! Knuff