@ Hallo meiden....ben ik weer! De echo gister zag er prima uit! Er waren dit keer geen eitjes te zien doordat ik de afgelopen 2,5 maand de pil moest slikken. Ik mocht meteen beginnen met spuiten. MENOPUR dit keer! De 1e spuit werd gelijk al daar gezet door een assistente. Moet woensdag 25 juli terug voor de 1e FM. Ben eens benieuwd! Dr.Scholtes zei dat ik moest rekenen op een evt. punctie rond 30 juli a.s. Na mijn dossier te hebben bekeken, zei hij dat me vorige ICSI totaal geen kans van slagen had gehad omdat de eitjes overduidelijk nog onrijp waren. Hoop dat het dit keer wel lukken gaat! DUIMEN HE! Wordt vervolgd.... Wens alle meiden heel veel suc6! Liefs Marjo
Muus wat goed te horen dat het zo gegaan is. Zit nu ook aan de menopur. Dit is ons wondermiddel let maar op! Hoeveel moet je spuiten? Suc6 he meis! Heb zo'n goed gevoel als ik je bericht lees. Duim voor je!
@ Geduld....nou hoop dat het voor mij ook een wondermiddel blijkt! Hoe bedoel je precies wondermiddel. Moet elke dag 4 buisjes moeder mengen met 1 ampul vloeistof. Woensdag 1e fm. Ben reuzebenieuwd! Hoest nu met jou meis? Liefs en ik blijf voor je/ons duimen! Marjo
@muuske... Ik heb je topic(s) al een tijdje gevolgd en ik wil je even superveel succes wensen! Hopen dat het deze ronde raak is! KuZzz
Hoi Muus Dit is mijn eerste keer met Menopur. Gonal reageerde ik niet op. En wat blijkt voor het eerst sinds hele lange tijd heb ik nu (op dag 10) al een follikel van 17,4 mm. Morgen pregnyl en woensdag inseminatie. Hoop binnenkort van jou ook goede berichten te zien!
Hey Muuske, Ik heb ook menopur gespoten, en het is hiermee gelukt. Ik hoop voor je dat het jouw net zo veel geluk brengt als mij. (Ik moet er wel bij zeggen dat ik naast de menopur een IUI behandeling gehad heb.) Ik blijf voor je hopen hoor! [-o< Heel veel succes! Groetjes Nancy
Goed nieuws Marjo! Laten we duimen op een paar kanjers van eitjes voor superembryo's. Succes meis. Groetjes, Danielle
@ Hoi meiden....Bij de 1e FM waren al 4 eitjes te zien en wat kleinere. Ze waren allen nog te klein. Zaterdag om 9.15u 2e FM. Ben eens benieuwd! Ondertussen gewoon doorgaan met Menopur spuiten. Morgen nog een andere erbij spuiten. Ben ff de naam kwijt! Hoop toch zo dat het dit keer wel mag lukken! Verlang zo naar een beeb! Wordt vervolgd.... Liefs Marjo
Verdorie Marjo, Ik kom af en toe even spieken hoe het met je gaat. Had toch echt voor je gehoopt dat je eindelijk flitsend nieuws kon melden. Succes de 28e! groeten femke
@ Femke....hoezo verdorie? Is dit slecht nieuws dan? Misschien duurt het dit keer gewoon wat langer. Heb nog nooit Menopur gespoten en vergeet niet dat ik hiervoor 2,5 maand aan de pil was.... Liefs Marjo
Dat wordt een vroegertje zaterdag in je vrije weekende marjo. Succes hoop dat je eitjes flink doorrijpen. Wordt deze poging vergoed eigenlijk , ben een beetje de draad bij je kwijt... met jouw en mannetje ook alles goed? LIEK
Oeps, misschien wat ongelukkig uitgedrukt? Ik heb verder je behandelingen niet exact gevolgd. Heb er (gelukkig) ook weinig verstand van. Het enige waar ik naar gekeken heb is dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden. Vandaar de verdorie. Misschien wat te kort door de bocht maar wel erg goed bedoeld hoor! Succes bij de volgende FM groetjes Femke
@ Femke....dan is het inderdaad verdorie ja. Verlang zo naar een beeb! Hoest nu met jou? Je bent al overtijd zie ik. Spannend! Voel je al wel iets? Heb me dochter met 38 weken zwangerschap gekregen. Totaal onverwacht! Wens je heel veel suc6! Hoop inderdaad op goed resultaat bij me volgende FM. Thanx! PS: Weet iemand hoe het verdergaat als de blaasjes nog steeds niet groot genoeg zijn? Duurt het dan gewoon langer of wordt het afgeblazen en volgt er dan evt. een nieuwe poging? Heeft iemand hier ervaring mee? PS 2:Wordt het in Dusseldorf ook onder narcose als er maar 4 blaasjes zijn? Weet iemand dat misschien? Liefs Marjo
hoi marjo Heb geen idee hoe ze in D'dorf om gaan met het feit dat de follikels niet groot genoeg zijn. Doorspuiten en dosis verhogen? Kan toch dat het wat langer duurt. Gewoon morgen afwachen en je niet te druk maken. Ga duimen voor enorme eieren! Heel veel succes morgen.