@ Meiden vanmorgen me 2e FM gehad. Het zag er goed uit volgens de gyn. 2 eitjes van 16mm en 4 kleinere. Morgenavond om 0.00u 5000 ie pregnyl. Dinsdag 31 juli om 11.00u de punctie. onder narcose. Daarna poollichaam diagnostiek. Als dit goed is volgt er de tp. (hopelijk) Maar eerst maar eens de punctie en daarna de bevuchting. Heb behoorlijk de zenuwen! Bibber bibber! Duimen he! Wordt vervolgd.... Liefs Marjo
Muus wat spannend allemaal! Zie je wel dat je eitjes gewoon doorgroeien. 2 van 16! Helemaal top meid! Fijn dat je een narcose krijgt. Is voor jezelf toch prettiger of zie je er tegen op? Niet te druk maken he? Gewoon over je heen laten komen. Geloof me is beter voor jezelf en je kan er toch niets aan veranderen. Heel veel succes dinsdag. Ga zeker aan je denken en ik ga vast voorduimen!
Marjo hopelijk is de punctie meegevallen (ook al ging die onder narcose...heeft hopelijk al heel eind gescheelt) doe rustig aan en nu hopen op mooie bevruchting en goede innesteling............duim voor jullie meis.
muus.......ik was ook ff nieuwsgierig hoe het is gegaan dinsdag. Of is er vandaag al een TP? Laat ff wat van je horen. XXX Minou
@ meiden....sorry dat ik nu pas van me laat horen, maar we hebben vakantie gehad en ook een pc-crash. * 31 juli: Punctie. In overleg toch gekozen voor lokale narcose. Dokter Scholtes bleek ziek te zijn. Kreeg dokter Behler, een vrouwelijke arts. De narcose arts kreeg het infuus er niet in. Na 3 keer prikken zat hij er eindelijk in; in me rechter pols. Me BD was inmiddels 161/111. Ook kreeg ik even een zuurstofkapje. Na de punctie werd in begeleid naar een brancard waar ik bij kon komen Er waren 6 eitjes gevinden in 6 follikels; een maximumscore dus.... * 01 aug: 9.00u bellen. Er waren 3 bevruchte eitjes. 15.00u weer bellen. Er was 1 eitjes door de poollichaam diagnostiek gekomen. JIPPIE! * 02 aug: Weer bellen om 9.00u. Emmy goed verder gedeeld. 13.00u-14.00u tp met ah. Na de tp nog 20 minuten met me benen in de beugels blijven liggen. Toen naar huis. Nu dus aan de progestan en afwachten maar! Blijven duimen hoor! Wordt vervolg.... Liefs en bedankt meiden! Marjo
Hey Marjo, dat zijn goede berichten.... nu duimen dat deze het gaat doen! Spannend hoor, zoek lekker wat afleiding. Liefs, Danielle
Muus Heb zo aan je gedacht! Wat een goed bericht. Blijf doorduimen voor je. Hoop dat de tijd snel gaat. Ga leuke dingen doen en geniet van het weer.
Waarschijnlijk loop ik gewoon achter Maar als de emmy's niet door de poollichaamdiagnostiek gekomen waren ging het hele feest niet door ? Ik heb het ff opgezocht op internet maar nu snap ik waar het om draait ik hoop op een zeer positief effect . Ik ben erg blij voor je en ik hoop dat dit het schot in de roos wordt Ik duim voor je Greets Beeb