Hey Muuske, goed nieuws! Hopelijk dat je nu nog over 2 weken een positieve test mag hebben! Ik duim voor je! Liefs van mirjam
@ Beeb....inderdaad! Als de emmy's allemaal niet door de pool diagnostiek waren gekomen D dan was er geen tp geweest! Maar nu geeft die ene 90% kans op een gezonde beeb (is nu nl. op chromosoomafwijkingen getest en op evt. kans op miskraam) als hij innestelt. Zo niet....dan is het defintief einde. Maar daar wil ik nog ff niet aan denken. Voel me prima! Heb alleen wat last van krampjes! Duimen hoor! @ Avalee....heb ik wat gemist? Is het bij jou weer misgegaan? Wat jammer nou! Had het je zo gegund! Heel veel suc6! @ Dushi....enne meis? Voel je al wat? Nog maar heel ff he en je kunt je beeb knuffelen! Suc6! @ Patries....enne weer gestart? Wens je heel veel suc6! @ Alle anderen....heel veel suc6! We blijven duimen! Liefs Marjo
Je weet nu in ieder geval dat komt er wel een zwangerschap uit voort dat er geen chromosomale afwijkingen zijn. En wbt die assisted hatching(waarover je het had in je nieuwe topic) daarmee denken zijn dat de kans op een goede innesteling groter wordt doordat ze de schil van de eicel dunner maken waardoor de innesteling "makkelijk" zou gaan..... Wat dat betreft loopt Nederland waarschijnlijk wat achter als er idd grotere kans is op goede innesteling snap je niet waarom dit soort onderzoeken niet standaard ook gedaan wordt in Nederland. Voor jou kun je nu niets anders doen dan afwachten, maar ik vraag me af, jij zegt dat als het niet innesteld de kans op definitief van de baan is, maar hoe vaak krijg je van hun dan nog ivf vergoed? In Nederland was er toch maar 1 gedeclareerd (of zelf helemaal niet maar enkel de medicijnen) als ik het goed onthouden heb? Heb je in Duitsland dan niet zoveel recht op 3 pogingen? succes
@ Smoekie....Jawel, maar voor alsnog moeten we deze poging zelf betalen. We zijn nog in onderhandeling met CZ of die wel of niet vergoeden, dus.... Ff afw88! Maar ik hoop dat deze poging raak is! Liefs en suc6! Marjo
Ik ken van een ander forum goede verhalen over AH en ben het absoluut met Smoekie eens dat ze in Nederland behoorlijk achterlopen. Geldt ook voor de IVF in eigen cyclus etc. Nou maar hopen dat ie een mooi plekkie vindt. Elmo
Inderdaad in Dusseldorf ging alles veel professioneler dan hier! Daar zie je ook geen drs, maar allemaal dr. Liefs Marjo
Ik doelde niet op prof. of niet....dat vind ik ze hier ook (anders liet ik het ontstaan van mijn frummel echt niet aan ze over) ik bedoel meer op verschillende behandelmethodes Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat Ned. zelf nadenkt en niet zomaar gaat uitvoeren wat anderen ook uitvoeren .... Heeft twee kanten dus Nou ja, hoop dat het raak is inderdaad! Elmo
dat is het ook, Nederland vindt dat er onvoldoende bewijs is dat een dergelijke behandelmethode zijn heil heeft. en zolang er geen wetenschappelijk onderzoek is die dit ondersteund zullen ze daar in Nederland ook niet gauw mee beginnen.
Wel jammer dat we voor de excentriekere methodes, leeftijdsgrenzen en redding bij vroeggeboortes helaas altijd naar het buitenland moeten of daar moeten zijn... Spannend allemaal Marjo, ik hoop echt dat deze keer gewoon lukt en dan maakt het niet meer uit dat je niet in Nederland behandeld bent. Jammer dat je dan nog wel om je centjes moet gaan vechten... bah! Met mij gaat alles best hoor. Vanmorgen wel met spoed even naar het ziekenhuis geweest voor een controle. Heb voor twee nachten een zetpil en een kalmeringsmiddeltje, zodat ik de aankomende bevalling wat beter aankan. Hou je haaks meis, liefs, Danielle
@ Thanx meiden! Vandaag wel wat last van vreemde krampjes en spendenprikje roze bij het afvegen. Zit op dag 4 na de tp, dus spannend! Zou het innestelen zijn? Oh als dat eens waar was! Duimen hoor! Vandaag de rekening gekregen. Was ff slikken. 2550 euro en dan zit de medicatie (menopur) er nog niet eens bij. Hoop dat CZ alsnog over de brug komt! @ Blijf voor jullie allemaal duimen. Maar nu ff speciaal voor Dushi! Suc6 meis! Liefs Marjo
Goede berichten lees ik hier muuske. Spannend voor je allemaal , supers dat je TP gehad hebt. Kan mij voorstellen dat de rekening ff slikken is. hoop en duim dat je zorgverzekeraar even goed meegaat werken. En anders als er een fantastisch beebje gaat groeien dan is dit denk ik ondanks een hoge prijs dubbel en dwars waard lijkt mij. Is de rust tussen jouw en mannetje verder terug gekeerd? hoop dat jullie saam kunnen toeleven naar een supersposi test. Liek
@ Lieke....Ja hoor het is een stuk beter nu! Hopelijk blijft dat zo! Hihi.... En zeker een beeb is me alles waard! Hoop dat het dit keer raak is en 9 maanden raak blijft! Hoest nu met jou? Liefs Marjo
jeetje zeg dan zijn ze aardig vlot met het versturen van de rekening. Hoop in ieder geval dat het vergoed zal worden door cz. Nou meid het zullen 2 heel spannende weken worden (inmiddels nog maar anderhalf) dus wie weet. succes
Meid heeeeeel veel succes en hopelijk ben je nu zwanger! Je laat het ons vast nog wel allemaal horen, en zijn die buikkrampen alleen maar het begin van een zwangerschap! Sterkte en succes met alles, en idd probeer afleiding te zoeken, dat dood de tijd en denk je er niet zo veel meer aan! Dat kan nog wel eens helpen. Dikke kus,