Succes Muuske! ik stuur je nu mijn laatste zwangerschapshormonen toe. heb ze zelf niet meer nodig en jij kan ze wel gebruiken.
Muuske ik duim voor je dat het deze keer raak zal zijn. Hou je dat wachten nog een beetje vol? gr vruchtje
Hey Muuske, Het wordt spannend, succes deze laatste dagen en we hopen eind van de week op goed nieuws! Liefs van Mirjam
@ Meiden....ben in tranen! Het is voorbij! Zaterdag begon ik te bloeden en dat al op dag 9. (vorige keer pas op dag 14) Heb wel bijna geen krampen en ook geen stolsels, ook me temp blijft tot heden hoog 37,1 maar ik vermoed dat het echt voorbij is. En deze keer dus ECHT VOORBIJ! Nog een poging zelf betalen zit er niet in! Ik ben er echt KAPOT van! Slaap niet en voel me DOODZIEK! Waarom? Nu is al me hoop vervlogen! Me hele leven ligt aan diggelen. Me grote droom is geeindigd als NACHTMERRIE! Ben benieuwd of ik dit in me uppie verwerkt krijg! Straks dokter Scholtes bellen. Kijken wat die ervan zegt! Maar bloed is zelden goed, toch.... Jullie horen van mij! Liefs Marjo in tranen
Lieve Muuske, Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte! Liefs Roca
Lieve Marjo, Wat ontzettend rot, het is zo ontzettend oneerlijk. Ik weet hoe je je voelt en dat is met geen pen te beschrijven, hopelijk heeft je dokter nog wat goeie hoop voor jullie. Heel veel sterkte met dit verlies. Davalee
Lieve Marjo, Wat een ontzettend rotnieuws. Wanneer was je officiele testdatum? Ik weet het bloed is niet goed, maar soms is er nog hoop. Heel veel succes toegewenst. Enne je weet je kan hier altijd terecht. Groetjes, Elvira
Lieve Marjo, Jeetje meid wat een rotnieuws. Heel veel sterkte! Hoop dat je samen met je man het kunt verwerken.. Liefs Hannah
he meis, wat een @#@$%%$& nieuws zeg. Hopelijk is het bloed een teken van iets anders en heeft de doc nog goed nieuws voor je, het is nl wel heel vroeg al. ik blijf voor je duimen. liefs, Daan
Bedankt lieve meiden! Me officiele testdatum was 16 augustus, dus.... Heb 24 augustus een evaluatie gesprek met me arts. Ben benieuwd! Maar wat zal hij kunnen zeggen? Hij zal me heus geen gratis behandeling voorstellen. (zou niet gek zijn, maar helaas....) Voel me momenteel echt leeg en vesrscheurd! De tranen blijven komen! Voel me zo teleurgesteld in mezelf en in me lichaam! Liefs Marjo
Bah, wat oneerlijk... valt niet mee zo'n nieuws... heel veel sterkte toegewenst... huil vandaag maar uit, zou zelf ook huilen, roepen, vloeken en tieren... het is niet niets om weer zo'n tegenslag te verwerken. Ik hoop dat de arts toch nog iets positiefs te melden heeft tijdens het evaluatie gesprek. Ik leef met je mee. Heel veel liefs, Marisha
Muuske, he getver wat vind ik dit vervelend voor jullie. Maar meid, je leven is niet aan diggelen, je hebt een prachtige dochter om voor te leven en in je uppie ben je ook niet. Je hebt een vent en een pracht van een dochter, tuurlijk doet dit pijn en het maakt het allemaal niet minder erg, geloof me ik ga je niet alle dooddoeners voorkauwen want tuurlijk doet het zeer. ik hoop dat je straks ergens de rust uit kan gaan putten die je nodig zal hebben om dit alles rustig te verwerken.
Jeetje Muuske, ik hoop dat de dokter nog wat te melden heeft, helaas weet ik hoe je je voelt. Heel erg veel sterkte. Dikke knuffel Diana
Oh Muuske.......wat erg voor je. Ik had goede hoop voor je. Heel veel sterkte en hopelijk kun je het een plekje geven... Liefs Minou
@ Meiden....Thanx voor jullie geweldige steun! Hoop dat de arts wat goeds te melden heeft! Kan het nu echt nog geen plek geven sorry! Doet nog teveel pijn! @ Patricia....wens je heel veel suc6 bij je 2e poging! @ Meiden....ik blijf voor jullie allemaal duimen! Liefs Marjo
Ook hier nogmaals muuske, veel sterkte, had het zo voor je gehoopt. Vloei je nog steeds of was het alleen zaterdag?
@ Lenneke....Nee helaas nog steeds! Alleen vuurrood bloed dat loopt als een kraantje. Zonder de gebruikelijke stolsels en krampen. Me temp was zelfs nog gestegen vanmorgen naar 37,1. RAAR! Liefs Marjo