Help! Wij hadden in de babykamer een muursticker met naam, nu hebben we die er voorzichtig afgehaald, alleen blijft er een lijmlaagje achter, iemand een idee hoe ik dit kan weghalen zonder vlekken te krijgen? De muur is gelatext(is dit een woord) wit.
Ben bang dat ik met die producten ook de verf weghaal, en ik heb zooooo geen zin om die muur weer te doen is nog spierwit namelijk. Las via google iets over pindakaas, dat maakt natuurlijk ook vlekken, maar vaseline is ook vet, dus ik ga aan de slag met vaseline en verdunt sopjd dreft.... Op hoop van zegen zullen we maar zeggen!
Ik had begrepen dat wanneer je een muursticker wilt verwijderen je hem warm kunt maken met een fohn zodat de lijm weer zacht wordt. Misschien is het een idee om hem dus te verwarmen met een fohn en dan met een stuk papier of een doek erop drukken dat het er dan af komt. (heb geen idee of het lukt, maar is het proberen waard toch?
Ben even voor je naar mn overbuurman gelopen, hij heeft een eigen bedrijf die oa van die stickers maakt. Hij zegt ook fohn!!