Muntthee. Echt waar. Ik ben verslaafd aan muntthee. Zowel aan de verse en ook aan die van pickwick. Heeeeeeeeeeeerlijk! Tijdens mijn laatste zwangerschap raakte ik in de ban van pepermuntjes. Aangezien dat dus erg slecht is voor de lijn, ben ik overgestapt (met veel pijn en moeite) naar de thee. Wie heeft er nog meer zo'n maffe verslaving?
Dat had ik ook met mijn 2de zwangerschap en dan vooral die freezed lollipop ijsjes waar je dan het bovenkantje vanaf moet snijden. Die kinderdingen, zo lekker
labello, al vanaf mijn 14e. MOET het bij me hebben anders word ik gek en ik smeer ongeveer 20c per dag haha. verder chocola.(puur)
Ik ben absoluut theeverslaafd! Alle theesoorten... Ik kan de dag niet beginnen als er niet ergens een theezakje en waterkoker in de buurt is. Verder heb ik geloof ik niet echt verslavingen... Hoewel ik wel heel erg van waterijsjes hou... Zonder houten stokjes ( brrr... daar ga ik bijna van over mijn nek )
Wattenstaafjes....... Soms heb ik zo veel jeuk IN mn oren, dat ik echt met t stokje dr helemaal in ga, tot bijna mn trommelvlies. Zo slecht, maar zo lekker...... (Zie iedereen nu zo achter zn laptop zitten)
Lange vingers .... man een jumbo pak kan ik zo naar binnen gooien ... en een spijt dat ik dan heb ... nu haal ik ze maar niet meer ... werkt beter!