Hallo Allemaal, Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben.Nu heb ik wel eens gelezen dat het dragen van een robijn je beschermt tegen een miskraam.Nu weet ik wel dat een miskraam niet voorkomen kan worden, maar ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen over het dragen van een robijn.Zowel positief als negetief? Ik heb ook voordat ik zwanger werd een maansteen gedragen.Misschien zit het allemaal tussen de oren maar ik was er blij mee en nu zit ik er over te denken om een robijn bij me te dragen. Groetjes Jo
gewoon lekker doen. Of het echt helpt weet je niet en de natuur doet toch wat hij wilt. Maar als je het fijn vind doe je dat toch lekker. Ik ben teminste wel zo'n typje die dat zo zou kopen
Als jij je er goed bij voelt moet je het doen. ik heb ook de maansteen gedragen. had ook wel een robijn, maar uiteindelijk niet gedragen gewoon vergeten.
ik denk zelf baat het niet, schaadt het niet. Heb wel zelf een tijdje een maansteen gaan dragen, maar ben ook niet aan een robijn begonnen.
Bedankt voor jullie reacties.Ik denk er nog even over na.Wie weet waar ik wat meer info kan vinden over de robijn?
http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Robijn.html weet niet of je hier wat aan hebt maar anders ff zoeken op google daar vind je heel veel info over de robijn