GEFELICITEERD!!! Wij hadden bij binnenkomst: Joe Cocker met You are so beautiful Bij tekenen: Marco Borsato met Zij En aan het eind: U2 met One.
deze hadden mijn broer en schoonzus in de kerk. gezongen door een gospelkoor. was heel mooi!!!! YouTube - All My Life - K-Ci and Jojo (lyrics) en wij zelf hadden deze bij binnenkomst in het stadhuis. YouTube - Julio Iglesias Let It Be me
hoi hoi, wij trouwen 10-09-2010 en hebben als me vader mij van de trap af weggeeft het nummer van Heartland- I loved her first YouTube - Heartland - I Loved Her First
Gefeliciteerd! wij hadden: All for love verder heeft mijn man nog het liedje engel van mijn hart voor mij gezongen.
Bij binnenkomst hadden we "It's a beautiful day" van Queen, de eerste dans hebben we gedaan op "Let's stay together" van Al Green.
wat een mooi nummer he?! deze gebruiken wij ook maar dan 2x 1x als mijn vader me weg geeft en 1x met de vader-dochterdans! wij trouwen op zaterdag 06.11.'10! wanneer gaan jullie in ondertrouw?!
ik ga 29 januari 2010 trouwen en wij hebben de volgende numers weggeef nummer: YouTube - Bob Carlisle - Butterfly Kisses trouwenummer: YouTube - CELINE DION - The Power Of Love 1e dans nummer: YouTube - From This Moment - Shania Twain [full/lyrics]