hier een echte hardrocker, serenity, debauchery, bon jovi, skid row maardan wel met sebastiaan als zanger , al er maar flink gitaren in zit vind hij het prachtig
Thije wodt helemaal gelukkig als hij Bruno Mars (?) hoort, met dat liedje "I think I wanna marry you" (?)! Mewie joe, mewie joe....
De oudste zet het liefst K3 op (Eyo doet het op het moment erg goed). Laatst in de auto hadden we een liedje van Dragonforce opstaan en riep ze spontaan "dat is mijn allerlievelingstliedje!!" Terwijl ze het nummer zelden hoort, haha. Áls ze dat specifieke nummer al eens eerder gehoord had, was de laatste keer echt al een hele tijd daarvoor geweest. En normaal is ze ook wat minder van de metal dan haar zusje De jongste is een metal-chick in wording Als we een fijn metal-plaatje opzetten, staat mevrouw meteen mee te headbangen Vooral Therion doet het goed bij haar.
oudste Feyenoordmuziek... dochter metalica en nirvana jongste gers pardoel... en muppets met bohemian rapsody... vooral het stukje van "mama.... mama".... zo staat hij sóchtends nu ook in zn bed... joehoe.. mama...
Hier valt al vanaf juli 2010 het liedje van waka waka (shakira) in de smaak. Ook ik neem je mee van Gers Pardoel word hier vrolijk mee ''gezongen''
Hmmm, dan moet ik denk ik toch kiezen voor gewoon kinderliedjes. De cd van VOF de kunst vindt ze erg leuk. Op een klein stationnetje blijft favoriet.. Ze heeft een tijd gehad, dat wanneer ik popliedjes ging zingen, ze direct riep 'nee!!! das voor in de auto!!' Sinterklaasliedjes vond ze trouwens ook geweldig, vraagt ze nu nog wel eens om, maar daar begin ik niet aan
michel telo is hier ook geliefd. dan zakt ie door zijn knietjes en schudt met zijn kont en zwaait zijn armen in het rond. zo schattig. verder vind ie eigenlijk alle muziek, van babymelodietjes tot rock. hij danst overal op
'piet pietaat', k3 en plop doen t hier goed sinds een van de kdv kindjes een cdtje met haar lievelingsliedjes heeft uitgedeeld als afscheidskado. Dus dat wordt continue gedraaid in de auto. T is zelfs zo erg dat ik soms pas tegen de tijd dat ik mn auto bij mn werk parkeer concludeer dat ik m na de kids wegbrengen niet overgezet heb op radio. Dus zit ik vaak op weg naar mn werk ook naar plop, k3 en de piraat te luisteren.
Mijn oudste vind die gers pardoel leuk haha, ik neem je mee en bagagedrager. Mijn jongste is gek op het liedje van Elmo en Andrea Bocelli, zo schattig ze is er altijd stil van, dit is hem: Andrea Bocelli sings Elmo to sleep - YouTube
Dat zijn hier ook de favorieten. En dan Epic met stip op 1. Als we in de auto zittten moet deze op repeat. Onze dochter luistert sowieso graag naar de radio, ze heeft wat minder met K3 en kinderliedjes..
Mijn dochter ook...helemaal verslaafd aan dat mosa nummer. en edwin evers en glennis grace. Staat op haar verzoek op dr mp3 speler tussrn de sprookjes en k3
Hahahaa, hier net hetzelfde! Torenhoog favoriet van onze dochter is Plop, Plop en... Plop. Eerste wat er 's ochtends uitkomt! We hebben een paar afleveringen op digitale tv opgenomen, maar komen stilaan onze strot uit. 10 keer per dag als het aan haar lag! Elke keer ze die afleveringen ziet, is het net of ze ziet ze voor de allereerste keer - zo hard leeft ze mee
Gelukkig geen K3 en dat soort ellende, daar hou ik niet van hahaha Mijn zoontje zingt veel Gers Pardoel (Bagagedrager is favoriet). Ohja Nergens zonder jou vind hij ook erg leuk. Maar ook LMFAO vind hij geweldig (sexy and I know it) Antidote vind hij ook echt geweldig gaat helemaal los dat kind hahaha. Maar vooral Gers hier, als er muziek aan gaat is het eerste wat hij roept: "Mama, Gesse Doeeeeeel!!!" Tot ergernis van mij vriend want Gers Pardoel is een smet op zijn leven hahaha hij vind hem vreselijk maar ja overal waar je komt hoor je hem wel...
Gers Pardoel echt vreselijk dat speel ik geeneens af hahah dus mijn kids kennen dat niet... k3 e.d. kennen ze alleen van tv en soms een dvd tjes die ik opzet (videoclips) hier draaien we voornamelijk engelstalige top40 muziek en veel beyonce (laatste tijd ik heb vaak van die periodes dat ik veel van 1 persoon luister en dan weer even niets) we hebben ook een adele periode gehad hihi