muziek die je kind leuk vind

Discussie in 'De lounge' gestart door esmee1808, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    hier een echte hardrocker, serenity, debauchery, bon jovi, skid row maardan wel met sebastiaan als zanger :D, al er maar flink gitaren in zit vind hij het prachtig

2. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Thije wodt helemaal gelukkig als hij Bruno Mars (?) hoort, met dat liedje "I think I wanna marry you" (?)!

Mewie joe, mewie joe....:D:D

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    K3 Alice in wonderland met - ik ben te laat :D

die moet echt 100000x per dag op!

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

De oudste zet het liefst K3 op (Eyo doet het op het moment erg goed).
    Laatst in de auto hadden we een liedje van Dragonforce opstaan en riep ze spontaan "dat is mijn allerlievelingstliedje!!" :p Terwijl ze het nummer zelden hoort, haha. Áls ze dat specifieke nummer al eens eerder gehoord had, was de laatste keer echt al een hele tijd daarvoor geweest. En normaal is ze ook wat minder van de metal dan haar zusje ;)

De jongste is een metal-chick in wording ;) Als we een fijn metal-plaatje opzetten, staat mevrouw meteen mee te headbangen :D Vooral Therion doet het goed bij haar.

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oudste
    Feyenoordmuziek...

dochter
    metalica en nirvana

jongste
    gers pardoel... en muppets met bohemian rapsody...
    vooral het stukje van "mama.... mama"....
    zo staat hij sóchtends nu ook in zn bed... joehoe.. mama...

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier valt al vanaf juli 2010 het liedje van waka waka (shakira) in de smaak. Ook ik neem je mee van Gers Pardoel word hier vrolijk mee ''gezongen''

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Adele, dat herkent hij al zo vaak word het gedraaid :)

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hmmm, dan moet ik denk ik toch kiezen voor gewoon kinderliedjes. De cd van VOF de kunst vindt ze erg leuk. Op een klein stationnetje blijft favoriet..
    Ze heeft een tijd gehad, dat wanneer ik popliedjes ging zingen, ze direct riep 'nee!!! das voor in de auto!!'

Sinterklaasliedjes vond ze trouwens ook geweldig, vraagt ze nu nog wel eens om, maar daar begin ik niet aan ;)

9. Onje

Onje Niet meer actief

Het goedemorgen lied van baby tv!!

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Danza Koduro, Epic en Ik neem je mee! Hihi.. :D

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    michel telo is hier ook geliefd. dan zakt ie door zijn knietjes en schudt met zijn kont en zwaait zijn armen in het rond. zo schattig. verder vind ie eigenlijk alle muziek, van babymelodietjes tot rock. hij danst overal op

12. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    'piet pietaat', k3 en plop doen t hier goed sinds een van de kdv kindjes een cdtje met haar lievelingsliedjes heeft uitgedeeld als afscheidskado. Dus dat wordt continue gedraaid in de auto. T is zelfs zo erg dat ik soms pas tegen de tijd dat ik mn auto bij mn werk parkeer concludeer dat ik m na de kids wegbrengen niet overgezet heb op radio. Dus zit ik vaak op weg naar mn werk ook naar plop, k3 en de piraat te luisteren.

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn oudste vind die gers pardoel leuk haha, ik neem je mee en bagagedrager.

Mijn jongste is gek op het liedje van Elmo en Andrea Bocelli, zo schattig ze is er altijd stil van, dit is hem:
    Andrea Bocelli sings Elmo to sleep - YouTube

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Dat zijn hier ook de favorieten. En dan Epic met stip op 1. Als we in de auto zittten moet deze op repeat.
    Onze dochter luistert sowieso graag naar de radio, ze heeft wat minder met K3 en kinderliedjes..

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn dochter ook...helemaal verslaafd aan dat mosa nummer.
    en edwin evers en glennis grace.
    Staat op haar verzoek op dr mp3 speler tussrn de sprookjes en k3

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    Hahahaa, hier net hetzelfde!
    Torenhoog favoriet van onze dochter is Plop, Plop en... Plop.
    Eerste wat er 's ochtends uitkomt! We hebben een paar afleveringen op digitale tv opgenomen, maar komen stilaan onze strot uit. :p 10 keer per dag als het aan haar lag! Elke keer ze die afleveringen ziet, is het net of ze ziet ze voor de allereerste keer - zo hard leeft ze mee :)

17. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier de oudste sjoe sjoe wa

en idd gers pardoes

en allebei zo gat de molen haha

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    De liedjes van Dirk Scheele zijn hier helemaal favoriet!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gelukkig geen K3 en dat soort ellende, daar hou ik niet van hahaha:D
    Mijn zoontje zingt veel Gers Pardoel (Bagagedrager is favoriet).
    Ohja Nergens zonder jou vind hij ook erg leuk.
    Maar ook LMFAO vind hij geweldig (sexy and I know it) Antidote vind hij ook echt geweldig gaat helemaal los dat kind hahaha.
    Maar vooral Gers hier, als er muziek aan gaat is het eerste wat hij roept: "Mama, Gesse Doeeeeeel!!!"

Tot ergernis van mij vriend want Gers Pardoel is een smet op zijn leven hahaha:D hij vind hem vreselijk maar ja overal waar je komt hoor je hem wel...

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

Gers Pardoel echt vreselijk dat speel ik geeneens af hahah dus mijn kids kennen dat niet... k3 e.d. kennen ze alleen van tv en soms een dvd tjes die ik opzet (videoclips) hier draaien we voornamelijk engelstalige top40 muziek en veel beyonce (laatste tijd ik heb vaak van die periodes dat ik veel van 1 persoon luister en dan weer even niets) we hebben ook een adele periode gehad hihi

Deel Deze Pagina