Te pego valt hier ook in de smaak, komt denk ik ook wel omdat het heeeeeel erg lijkt op D. haar naam Met 7 maand stond ze al rond te tafel met dr billen te schudden op bachata Rihanna found love vind ze ook leuk
Gers pardoel is hier altijd wel een hit! Als ik dan zing: "Ik neem je mee" dan zingt Robyn: "achter op de fiets" haha.
Wat ze ook geweldig vind is de tune van the young ones. Vriend en ik hebben allebei een app op de telefoon met allemaal tunes van tv series (ook tekenfilm) en die van de young ones luisterd ze echt heel vaak en 'zingt' dan ook mee.
Finn vind de dingen die wij luisteren ook wel oke, maar wat hij helemaal geweldig vindt is Dirk Scheele (Dit Steele, zoals hij het zegt) Hij kan werkelijk alle nummers die wij hebben meezingen! Zo bijzonder! En hij vind de muziekjes van Thomas de Trein heel leuk. Op Spotify staan allemaal Engelstalige nummers en hij herkent die uit de films. Oh...en soms gaat ie ineens staan te dansen als de radio aanstaat omdat het een mooi liedje is, maar dat is niet echt bij een bepaald nummer.
De cd van Nijntje. Dat concert/musical achtige gebeuren. En verder alle kinderliedjes, ze kent ze gewoon beter dan wij En Bach
Zodra Liz ook maar een deuntje hoort gaat ze helemaal los, lekker dansen en gillen. Bobo is favoriet maar je kan net zo goed top 40, blues, reggae, rock'n roll aanzetten. Maakt geen fluit uit. Muziek is muziek denkt Liz volgens mij.
Hier is vrijwel alle muziek goed. Zodra ze wat hoort roept ze: 'Dansen!' En dan begint er een soort van indianenhupsje Zelfs als er amper een beat is om op te bewegen, ze vind m toch