Lieve Meiden, Mijn neefje heeft de ziekte van duchenne die helaas doodelijk afloopt. Nu kan zijn stichting 50.000 euro winnen wat natuurlijk ten goede komt voor Duchenne parent project. Ik hoop dat jullie 1 minuutje de tijd willen nemen zodat die stichting wint. http://solutions.3mnederland.nl/wps/por ... omination/ Bij organisatie moet je Duchenne Parent project aan klikken En er staat waar kent u het 3 m fonds van daar kun je Yvonne in typen. Ik hoop dat jullie dit voor mij willen doen Liefs Lover
ik heb gestemt jullie staan derde moet wel eerlijk zeggen dat het ondanks de achtergrond een bittere nasmaak heeft want ik zie dan kika erbij staan enzo bedoel dat zijn toch ook zieke kindjes groetjes nathalie
Wat een geweldig initiatief om dit o.a voor je neefje te doen. Ik begrijp goed dat je door een apart topic aan te maken meer stemmen kan werven. Maar na overleg met mijn mede moderators en beheer is er besloten dat we consequent moeten blijven en dat je stemmen kan vragen in het grote stemtopic. Hopelijk ga je toch veel stemmen werven. Deze gaat dus op slot. p.s zal zelf zo ook even stemmen .....gestemd! Kwebbel Moderator