We luisteren hier naar vanalles, maar meestal gewoon radio, of kinderliedjes. Al kan J. ook helemaal uit zijn dak gaan als we op zondagochtend een keer langs Nederland Zingt zappen. Ik speel zelf in een orkest en toen ik nog zwanger was, was hij altijd heeel rustig in mijn buik. Zelfs zo rustig dat ik twijfelde of alles nog wel oké was daarbinnen toen we een repetitieweekend hadden.
Grappig, ik herken dit! Mijn zoontje luistert nu (na 4 jaar) nog steeds graag naar de muziek die ik, toen ik zwanger was, in het orkest speelde. Hij houdt dus ook totaal niet van die extreme muzieksoorten. Ik zelf trouwens ook niet. Vind het soms zelfs beangstigend, sommige genres... Wij houden het hier dus maar lekker op filmmuziek en een beetje top 40.
Tijdens zwangerschap hardcore/terror/speedcore geluisterd en daar werd zij als baby zijnde rustig van Ze luistert het nog steeds en hakt nu ook mee op de muziek In de auto staat meestal happy hardcore aan waar ze op meezingt en anders K3 of Mega Mindy
Ach iedereen moet het zelf weten, kids raken denk ik ook vanzelf gewend aan een bepaald soort muziek. Mijn zoontje vind veel muziek leuk, maar ben wel blij dat ik niet de hele dag K3,W&P of van die andere kindermuziek aan hoef te horen. Mijn zoontje is momenteel helemaal gek van het nr van Maroon 5 en Christina Aguilera-Moves like Jagger en Stereo Hearts van Gym Class Heroes ft Adam Levine vind ie ook leuk.Oh en Ligthers van Eminem en Bruno Mars vind hij ook geweldig. Verder luisterd hij ook graag naar Usher, Pitbull en The Opposites en andere R&B, maar ook dat komt denk ik omdat wij daar zelf veel naar luisteren. Mijn vriend wil nog wel eens naar wat dance en trance luisteren en dat vind die kleine ook wel leuk. Ik ben zelf een enorme muziekfan, ik heb altijd gezongen en tijdens mijn zwangerschap dus ook, mijn zoontje werd altijd rustig van Alicia Keys. Ook vind hij pianomuziek en piano's net als zijn mama erg leuk!
Hier draaien wij vaak Micheal Jackson in de auto en Nova heeft haar favoriete nummers van hem waar ze ook om vraagt. Ze zingt zelfs mee, nou ja, maakt de bewegingen met haar mond die passen bij het nummer .
Ik luister naar de radio en ja daar komt van alles langs maar hardcore ofzo toch niet zo vaak haha (understatement) meestal houd ik het op top40 ook in de auto ik heb niet echt bepaalde grenzen, mijn kinderen houdwel van muziek maar in de auto als ik hem iets harder zet (dus niet heel hard) dan slapen ze binnen 5 minuten haha