hoi meiden ik moet echt even mijn verhaal aan jullie kwijt ik ben nu zoals jullie zien 4 dagen over tijd ik heb het mijn ex al verteld en hij zij gelijk je laat het maar weg halen want ik mot et niet en kom niet naar mij en m ouders als je het toch hou want we moten jou dan niet maar als ik het niet hou dan ben ik natuurlijk gewoon welkom het is nog altijd niet zeker of ik zwanger ben maar oké ik hou het kindje als het zo is want ik ben tegen abortus maar hij dag echt allen maar aan zich zelf niet van hoe voel jij je er onder nee alleen maar ik ik ik ik denk er hard over om heb uit mij leven te bannen hoe lief hij ook ooit is geweest terwijl ik dit typ stuurt hij mij een berichtje over dat het hem spijt over hoe hij deed hij wil er niet over praten tot ik het zeker weet en hoopt dat het toch ook goed gat met mij weet niet meer wat ik moet denken hoor groetjes monique
Vind je verhaal een beetje moeilijk leesbaar maar ik haal er wel uit dat je in een moeilijke situatie zit. Ik wil alleen zeggen: Kies voor jezelf, laat je niet gek maken door een ander. Doe waar jij je goed bij voelt en de rest is bijzaak. Het is jou leven, je leeft niet voor een ander. Tja is makkelijk gezegt, maar daar kom je wel het verste mee. Succes en veel sterkte in de komende tijd. Ik hoop dat alles op zn pootjes terecht komt.
Idd niet echt goed nederlands maar wat ik er uit begrijp is dat je vriend je alleen wil (áls je zwanger zou zijn) als je n abortus pleegt? Gelijk dumpen die handel!
Als ik jou was, zou ik morgen eerst testen. Ben je niet zwanger, dan gelijk uitmaken met die kerel. Ben je wel zwanger, tja, misschien komt je kerel nog over de schrik heen maar ik betwijfel het. Suc6 ermee
waardeloze reactie van een man en dan nog zeggen dat je niet bij zijn ouders mag komen. Alsof ze dat zelf niet kunnen bepalen. Ik zelf zou niet met een man kunnen leven die zo over me (evt) as kind zou praten.
Ik heb het eerst een paar keer goed moeten lezen voordat ik het snapte... Tja, ik zou ook niet zo'n vent moeten...Maar ik zou eerst maar eens een test gaan doen en daarna maar eens gaan denken of je uberhaupt nog wel met hem verder wil..
Ik heb echt drie keer moeten lezen voordat ik begreep wat er stond, maar ik zou ook zeggen..........Weg ermee !
Sorry maar dit is echt te erg... Ik zeg niet gauw iets over spelling, want ik zal vast ook wel eens iets fout schrijven, maar kom op...DEET?
hoi meiden sorry voor mijn Nederlands ik ben dislekties en als ik kwaad woord zo als net let ik niet echt op mijn spelling bedankt voor jullie berichten ben blij te lezen dat ik niet alleen er zo over denk ik ga hem bannen uit mijn leven van af nu ga ik is aan me zelf denken of ik nu wel of geen kind krijg mijn pa en ma zijn er voor e en dat is genoeg nog maal bedankt en nog maal sorry voor de spelling
Meis kan je ook niks aan doen dat je dyslectisch bent, had het idee al aangezien je spellingsfouten. ER wordt nogal snel commentaar gegeven hier valt me op zonder dat mensen even nadenken hoe het zou komen.
Nou, er mag toch wel aangegeven worden dat we moeite hadden met lezen van de tekst? Tuurlijk kan ze er niks aan doen, maar ik volgde de tekst gewoon even niet...
Het is niet erg hoor ik ben het gewent en leer er weer van want ik kan best zonder fouten schrijven kost alleen moeiten Dus voor iedereen bedankt voor het er op wijzen Dikke kus van mij ook al zal nooit alles fout loos zijn ik doe mijn best
Ik ben blij om te lezen dat je ouders je steunen en je er in ieder geval niet alleen voor staat. Wanneer denk je dat je weet of je daadwerkelijk zwanger bent?
nou ja heb een zoon van 13 die ook met de nodige taalfouten schrijft dus ik kon je verhaal in één keer lezen en begrijpen, goed he Maar goed, over die vriend van je, oke ex dan, het is dus niet voor niks je ex dat blijkt maar weer. Wie is hij dat hij uitmaakt of je nog wel of niet bij zijn ouders mag komen, dat bepalen die ouders zelf. Hij denkt lekker makkelijk, doe het kind maar weg. Bedenk echter wel dat je altijd RECHT hebt op zijn financiele steun, eventueel kan je dit afdwingen via een rechtszaak. Via een gedwongen DNA-test zal dan bewezen worden dat hij de vader is, waarnaa hij jouw kind financieel zal moeten ondersteunen. Ik zeg dit alvast omdat je mischien wel ooit voor die keuze staat. Beter is als hij zelf er zou zijn voor jullie kind, en niet alleen financieel maar ook mentaal. Helaas kan je dat niet afdwingen, net zo min als hij jou kan dwingen een abortus te ondergaan. Blijf bij je eigen keus, wat die ook is, laat je niet dwingen tot iets waar je later spijt van krijgt. Denk er goed over na. En als je ex geen contact meer wil, dan niet, je bent veel meer waard dan zo een jongen. ps: lees nu pas dat je niet eens zeker weet of je zwanger bent, laten we dat eerst eens afwachten dan he
Dat je er nog over denkt om hem uit je leven te zetten. Volgens mij doe je het nog altijd met zijn 2en. Lekker makkelijk die reactie van hem. Niet bot bedoeld hoor maar aan zo'n kerel heb je toch niks?