Ademende schoen voor mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik vind Geox echt onbetaalbaar voor 200 euro per paar. Zijn er ook goedkopere schoenen die goed ademen? Mijn man maakt lange loopdagen op zijn werk en het is wel fijn dat je dan gewoon lekker in je schoenen zit en niet met zweetkakkies thuis komt.

Duss heeft iemand enig idee welk merk schoen naast Geox goed ademt en een beetje goed van kwaliteit is? Hij stelt zichzelf altijd zo achter en koopt altijd koopjes als schoenen waar hij hooguit 6 maanden mee doet. Wil een keer echt goed ademende goede kwaliteit schoenen aan hem kunnen geven waar hij een tijdje mee vooruit kan.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    oh ik had even verder moeten kijken dan mn neus lang is.. ik vind nu op andere sites wel Geox voor 90 a 100 euro. Meer mijn prijscategorie. Maar nu dit topic er toch is, zijn er meer merken die echt goed rekening houden met een ademende schoen?

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat voor werk doet hij?
    Toen ik heel de dag liep voor mijn werk had ik eigenlijk altijd schoenen van ecco aan.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    detailhandel van elektronica apparatuur.. Veel lopen, staan en sjouwen van spullen.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Geox.. De schoen die ademttt :D Nou, daar heb ik weinig van gemerkt! Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar mijn neefje 'moest' op een gegeven moment ook aan de Geox.. En die stonken echt heel erg na een tijdje!
    Ik hoor ook vaker over de schoenen van Ecco, misschien zou je daar eens naar kunnen kijken? Ik heb er verder ook helemaal geen verstand van, dus weet niet hoe dat prijstechnisch zit..

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn dochter droeg afgelopen zomer ballerina's van geox. Normaal gesproken heeft ze geen last van zweetvoeten maar Wow wat stonken die schoentjes zeg... Dat geox ademt is dus gewoon een verkoop truc sorry

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Oke duidelijk haha ik ga dus naar ecco kijken!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Echte leren schoenen kopen, over het algemeen verkrijgbaar bij de betere schoenenzaak. Leren buitenkant en leren binnenkant, dus niks met plastic of textiel. Bij zaken als Scapino heb je over het algemeen geen echt leren schoenen.

Alles met plastic, nepleer of stof gaat zweten en stinken. Mijn voeten gaan er ook van branden. Mijn schoenen kosten tussen de €90 en €110,- en ze gaan jaren mee. Ik heb meestal Wolky of Ecco. En dan heb je heus niet alleen truttige modelletjes, genoeg moois te krijgen.

Deel Deze Pagina