wie kan mij helpen ik wil een verjaardagskaartje maken maar ik zoek nog ideen vorig jaar had ik haar tussen allemaal bakvormen en meel ingezet dus dit jaar wil ik wat anders iemand tips ideen ze word 2
-met regenjas, plu en laarzen tussen de plassen -omringd door knuffels -in het ballenbad -verkleed als prinsesje of whatever ze leuk vind
Misschien haar in een kringetje met der poppen net zoals op een peuterspeelzaal met de kindjes alles een feestmutsje op en zij in het midden met een leuke eigengemaakte kleurplaat met kom je ook er op getekent,jij schrijft zij kleurt Misschien vind je het niets maar het is een ideetje met wat slingers en confetti er rond om heen
nou nou nix ik vind het eigenlijk een heeel leuk idee ik onthou deze op zeker en misschien word het hem wel bedankt !
Ik heb mijn dochter (die ook 2 word op 11 maart) een ballon en toeter inhaar hand gegeven. Dit is het geworden: groetjes sandra
Niets te danken,ben soms best crea hahahah. Maar zo zie je er komen nog meer leuke ideetjes aan,daalijk kan je nog niet meer kiezen Kijk anders eens hierop voor wat ideetjes http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... 4&ct=title