9 maandenbeurs

Discussion in 'De lounge' started by Noatje, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Wie is er al geweest? en welke stand mag ik daar niet missen?

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ga morgen naar de beurs, ga met mijn collega. We werken in een baby winkel, dus ben benieuwd of we nog wat nieuwtjes tegen komen.

3. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Het is toch vanaf morgen?

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    vanaf vandaag ;)

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag is ie begonnen volgens mij?

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Hoop alleen niet dat we morgen net als gister bij de huishoudbeurs 1 1/2 buiten in de rij moeten wachten!

7. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Oke vandaag al,
    Had ik dat geweten.... HIHI
    ach ja. Wie weet vanhet weekend dan.

8. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Ik ga ook morgen, naar de huishoudbeurs eigenlijk, maar ik ga ook even naar de 9 maanden beurs. Kijken of er nog leuke dingen zijn voor een 1,5 jarige ;) !

9. Ik ga morgenavond Ik hoop dat de files meevallen.
    Ik zag dat babyface er ook staat. Iemand gezien wat ze daar voor speciaals hebben?

10. bettyboop

bettyboop Lid

Dec 4, 2008
    21
    0
    0
    ik ben vandaag geweest, babyface heeft een boel goedkope kleertjes liggen heb vandaag al lekker geshopt voor me meissie en voor me kereltje verder vond ik het eigenlijk net als andere jaren niet heel bijzonder... en heb dan ook niet echt een stand gezien die je niet mag missen vond de huishoudbeurs dit jaar ook minder dan andere jaren, maar voor degene die nog gaan veel plezier en shopse

11. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    wie weet er of er ook weer een afgifte punt is voor je tassen zodat je daarna weer vrolijk verder kan shoppen?

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    en is er een kapstok voor je jassen?

13. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Afgifte punt en kapstok is er ieder jaar, moet ook wel als je ziet hoeveel mensen er komen.

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    weet iemand ook toevallig is de quinny pitt stop er is dit jaar?

15. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    volgens de site is die pitstop er helaas niet.

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Geen pittstop gezien, ben vandaag geweest.

Wat een drama met de auto zeg. En dat op donderdag middag. Het is maar 20 minuutjes rijden vanaf mijn huis. Zat te denken aan het ov, maar dat leek me niet handig met veel spullen. Bij de rai aangekomen was de parkeergarage vol, uiteraard. Dus ik wil keren om in Buitenveldert gratis te parkeren en alsnog 4 haltes met de tram te gaan.
    Dat duurde al een uur!

Met parkeerplaats zoeken, wachten op de tram en takke-eind lopen was ik er om half 3. En was half 1 van huis gegaan in de veronderstelling er om 1 uur te zijn.

O, ja, beneden zijn aankleedkussens beschikbaar. Alleen niet zoals ik op de jongen gezinnen beurs zag met luiers en doekjes, die waren er niet.

Klinkt nu heel negatief, maar het was leuk hoor. Al was het nu al druk, wil niet weten hoe het zaterdagmiddag zal zijn.

Zelf vond ik de friso stand leuk, goede aanbiedingen. De dermocare stand ook. De borstvoedingsstand en biobim stand hadden zeer vriendelijke dames staan. Ben twee keer naar de maxi cosi stand geweest, maar nog nooit zo genegeerd. Terwijl ze ook niks anders te doen hadden. Vreemd.

17. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    zal ik iig maar luiers en doekjes meenemen hihi.

18. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    voor de parkeergarage moest je van t evoren een kkart kopen als je bij de rai wilde parkeren (zag dit zelf vorige week heb er toen maar enetje besteld)

Dit schijnt zo te zijn als er hele grote evenementen zijn als dit dan kun je alleenm et zon kaart bij de rai parkeren

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Met openbaar vervoer was het ook een ramp... op de heen en terug weg een uur vertraging opgelopen omdat er iemand voor de trein was gesprongen :(

Pampers lagen in de lade van de commode... doekjes waren beneden niet, boven wel in de pamperverschoonruimte...!

ik vond het ontzettend leuk, jammer alleen de huishoudbeurs niet opgekunt want mensen sprongen bijna op de kinderwagen zo druk was het...

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik ben gisteren geweest.
    Je kan inderdaad je jas en je tassen dumpen.
    We hebben het wel leuk gehad en zijn overal even langsgehobbelt. Welke stand je niet mag missen, weet ik niet :oops:
    We hebben ook wat foto's gemaakt :D
    http://angel170.hyves.nl/blog/20669813/ ... eurs/N2V2/

Share This Page