Muziek op kinderkamer: hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door hummeltje5, 30 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.556
    16.140
    113
    Vrouw
    Dat zit in onze wagens niet meer.
    In de wagen zeg ik : speel ... :D
     
  2. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.191
    3.146
    113
    Vrouw
    De kinderen hebben hier een oude mobiele telefoon waar spotify op staat en op de kamer een bluetooth speaker waarmee ze kunnen beluisteren. Als we onderweg zijn luisteren ze ook wel eens muziek via die telefoon met koptelefoon.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  3. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.926
    933
    113
    Mijn kinderen hebben elk een mp3 speler met koptelefoon.
    Maar eigenlijk als het komt op in slaap vallen met muziek dan zetten ze nog steeds dat ding aan dat boven hun wieg hing. En ikzelf val daar ook makkelijk mee in slaap. Ik heb ergens op mijn telefoon wel regengeluiden enzo staan maar die stomme kindermobiel doet beter werk dan al dat.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.061
    66
    48
    Onze 7 jarigen hebben een cd speler met radio. Ze luisteren muziek en luisterboeken. Via marktplaats voor een prikkie cd spelers kunnen kopen. Als ze ouder zijn kijken we wel weer verder.
     
    rijo vindt dit leuk.
  5. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.221
    5.443
    113
    Hier heeft de oudste een cd-speler (de mijne van vroeger, is al meer dan 25 jaar oud), maar cd’s heeft ze eigenlijk maar weinig waardoor ze ‘m niet meer gebruikt (dat was meer in haar KvK-fase jaren geleden ;) ). Ze heeft een mobiele telefoon en spotify, daar luistert ze meer naar. Jongste heeft een box met Bluetooth, maar geen smartphone, ik koppel er soms de iPad aan, maar ze kan dat dus niet zelf (want geen eigen iPad).
    Google Nest lijkt me dus wel wat voor hier, ga ik overwegen!
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.933
    7.043
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn dochter van 14 is helemaal blij met haar cd speler en haar eigen cd's :)
     
    Amberxx, hummeltje5 en rijo vinden dit leuk.
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.056
    3.128
    113
    Wij hebben een ouderwetse wekkerradio (yay sky radio:roflmao:)
    Als ze overdag muziek willen kunnen ze een tablet/telefoon met spotify meenemen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  8. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.818
    357
    83
    Zoon van bijna 8 heeft een stereo gehad. Hij kan er radio op luisteren, cd's maar hij luistert vooral via Spotify (via bluetooth). Hij heeft mijn oude telefoon als Spotify telefoon.
    Hij heeft ook een bluetooth koptelefoon
     

Deel Deze Pagina