ik wil kijken waar we geld op kunnen besparen, en nu vroeg ik me af of de luiers en billendoekjes van de aldi goed zijn? En wat ze kosten natuurlijk, misschien verschilt het namelijk niet eens zoveel van wat we nu hebben. Alvast bedankt Groetjes
billendoekjes ben ik geen fan van. De luiers bevallen erg goed. Een pak kost 11.49 euro en er zitten er 80 in (maat 4) In de kleinere maat zitten er meer, en in de grotere minder (net als pampers)
Luiers heb ik nooit gekocht, heb altijd pampers gebruikt! Die luierdoekjes heb ik altijd gekocht voor onderweg!! Zit zo'n ideaal plastic afsluitklepje op!! Super makkelijk voor in je tas! Deze bevallen trouwens ook goed, maar ik had eigenlijk altijd zwitsal/pampers doekjes voor thuis en alleen de aldi doekjes voor onderweg!!
Wij gebruiken de luiers, doen het hier prima! Billendoekjes alleen van zwitsal, dus dat weet ik niet.
Luiers heb ik een keer gekocht, waren prima maar koop meestal gewoon pampers in de aanbieding. Billendoekjes zijn super omdat er een sluitklepje op zit, ideaal voor onderweg, vieze handjes aan tafel enz.
Billendoekjes van de aldi prima Wij gebruiken deze ook altijd Pamers weet ik niet maar wil ik weleens gaan proberen
Ik gebruik de luiers van de Aldi, en vind het erg fijne luiers, bevalt prima hier. Kosten 11.49 per pak. De billendoekjes gebruik ik ook van de Aldi, en vind die ook erg fijn!
ik ga ze gewoon eens halen en uitproberen. Dan merken we vanzelf of het voor ons werkt of niet. Heel erg bedankt meiden
ik vind ze van de lidl beter eigenlijk en volgens mij zijn die heel erg goedkoop. 50 stuks luiers voor 7,49 billendoekjes weet ik niet maar voor de gevoelige huid vind ik ze wel erg prettig!
Ik gebruik ze ook en ben tevreden. Scheelt wel, zitten namelijk meer luiers in een pak en een pak kost minder (dan bvb kruidvat).
oke dus het zou qua kosten wel echt schelen. Bij de kruidvat betalen we 12,99 voor 72 luiers. Omgerekend is dit dus ruim 18 cent per luier. Verder koop ik de billendoekjes vaak in de aanbieding. Meestal is het dan 6 pakken voor 7,50. Laatst had ik een aanbieding 12 pakken voor 10 euro.
Billendoekjes kopen we wel altijd, weet niet wat ze kosten maar is echt niet veel, en er zitten er veel meer in als in pakken van bijv Zwitsal.
Ik gebruik de billendoekjes van Lidl, in Duitsland kosten ze 0,99 per pak van 80 stuks.... oh enne.... deze week zijn ze in de aanbieding voor 0,85 per pak!!!!! Ik meen dat ze in NL ongeveer 1,29 kosten, maar ben daar niet zeker van. Ik switch momenteel een beetje tussen luiers van Lidl en van Rossmann (duitse drogisterijketen) maar dat heeft meer te maken met het huidige maat(je) van de oudste.
Ik zou de billendoekjes van de aldi niet gebruiken, ik probeer alle billendoekjes zelf en die doen zeer.. Je kunt bij de action huggies billendoekjes kopen voor 1 euro per pakje en die zijn echt heel fijn in gebruik. Qua luiers geen ervaring, gebruiken altijd pampers.
Bij de Hema zijn de billen doekjes ook fijn, 3 pakken voor 3 euro Je moet dan wel de blauwe pak pakken.