rommel rommel rommel :)

Discussie in 'De bevalling' gestart door WonderZonnetje, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    Hi meiden

Ik ben op dit moment 37 weken en 2 dagen zwanger
    sinds afgelopen weekend heb ik het idee dat het een beetje rommelt van binnen :)
    ik heb last van steken onder me buik en me afscheiding is duidelijk meer geworden.
    nu heb ik sinds vandaag ook last van me rug en steken in me onderrug.
    ik ben gister bij de verloskundige geweest en die zei of het is aan het rommelen of je hebt een blaasontsteking dus ik heb vandaag mijn urine laten controleren maar alles was goed, dus nou vraag ik me af is het nou al aan het rommelen of zit het tussen me oren?
    hoe is het bij jullie begonnen? en wat merkte je de dagen van te voren?
    ik ben zo benieuwd, het is ons eerste kindje dus ik heb nog geen idee haha
    bedankt alvast voor jullie reacties
    liefs wonderzonnetje

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tsja dat rommelen duurde bij mij tot 41 weken (ook vanaf de 37 weken last van) Dus ik kan je geen opbeurende info geven!
    Geniet er nog maar even van!

3. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Bij mij was het vanaf 34 weken (nu 36) onrustig, ineens harde buiken, veel menstruatieachtige buikpijn, en 2x al bloed/slijmverlies. Volgens de vlk is de beeb al volledig ingedaald en ze zegt dat dit gewoon bij het 'voorwerk' hoort..
    Maar wie weet zegt dit niks over hoe lang het nog duurt dat je gaat bevallen.. Spannend he in ieder geval! Succes!

4. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Dat rommelen had ik vorige week een paar dagen achter elkaar, maar nu nergens last meer van :) voel me super en geniet heerlijk van het uitrusten!

5. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al een week aan het rommelen, ben nu 38 weken. Volgens de verloskundige normaal voor een vierde zwangerschap.

Deel Deze Pagina