Er ging iets mis,ik zie een smiley die daar niet hoort te staan. Ik kan ook niet meer wijzigen maar ik bedoelde dus Power of Love van Celine Dion
wij hadden voor de binnenkomer een dwarsfluit stuk van handel tijdens de ceremonie hadden we een mantra (ohm nama shiva/adi shacti) we hadden ave maria van???? oude muziek, een onbekent stuk in elk geval goh, even hard enken hoor, t was op de mantra na eigenlijk allemaal klassiek ik had trouwens ook vast een pianostuk van beethoven
Wij zijn binnengekomen op: Just say Yes van Snowpatrol. Een collega van mij kwamen binnen op: From this Moment van Shania Twain. Heb ik ze destijds aangeraden. Als je de tekst goed luistert... Zo mooi! Mijn man wilde dat nummer niet... Marry you is ook erg mooi van Bruno Mars. In Glee deden ze er een leuk dansje op! Succes!
Wij hadden: 1. Geef mij nu je angst - Guus meeuwis (is óns liedje ) 2. Heaven - Do 2. No one - alicia keys Als openingsdans hadden we time of my life alleen dan van de Black eyed peas dus een chachacha gedanst. Vonden de gasten erg leuk
Een hele andere smaak van het merendeel wat ik hier voorbij zie komen maar wij hadden Johann Pachelbel - Canon in D major. Er zijn heel veel versies van dus is wel even zoeken naar 1 die je het mooiste vind
Hold my hand - michael jackson. Hier hebben wij onze openingdans op gedaan, maar ook mooi voor bij het ja-woord.
Ik ben erg fan van Disney en wilde wat muziek daarvan bij mn bruiloft hebben... Het nummer van binnenkomst en weggaan zijn beide van de film Enchanted Binnenkomst: Jon McLaughlin - So Close So Close - Jon McLaughlin - Enchanted Soundtrack - YouTube Tekenen: Ronan Keating ft Paulina Rubio - When you say nothing at all Ronan Keating & Paulina Rubio- When you say nothing at all (Lyrics) - YouTube Felicitatie/weggaan: Carrie Underwood - Ever Ever after Enchanted - Carrie Underwood - Ever Ever After - YouTube
Wij hadden: Bij binnenkomst: Iris - The Goo Goo Dolls Bij het tekenen: Do you believe in love at first sight - Matt White Bij het verlaten van de zaal: You make my dreams come true - Hall & Oates
Mijn broertje kwam binnen op dit nummer: Saybia - The day after tomorrow (lyrics) - YouTube (Saybia, the day after tomorrow) Een vriendinnetje op Jason Mraz, lekker vrolijk Jason Mraz I'm Yours Lyrics - YouTube Laat je ons uiteindelijk je keuze wel weten? Leuk topic! Love Music! Veel succes met voorbereiden! xx
@Yara89: You'll be in my Heart - Phil Collins is inderdaad een mooi nummer, gaat op ons keuze lijstje @Sasz667: Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk, moelijk he, muziek. @wendyw80: Power of Love - Celine Dion gaat ook op ons keuze lijstje @EdN: Iris - The Goo Goo Dolls en You make my dreams come true - Hall & Oates gaan ook op het lijstje @juulzon: Jason Mraz - I'm yours gaat erbij. Ik laat weten wat het wordt, dankje!
Dit hadden wij: Bij binnenkomst: Richard Marx & Donna Lewis - At the beginning Bij het tekenen: Laura Jansen - Use somebody Bij het weggaan: Blof - Misschien niet de eeuwigheid En onze openingsdans was op 'ons' liedje: Sting - When we dance
@Leenislief: Weer 2 op het lijstje @Leo85: Richard Marx and Donna Lewis - At the beginning mooie tekst + nummer
Wij hadden: Bij binnenkomst: Westlife - As love is my witness Bij het tekenen: Shania Twain - From this moment Bij het weggaan: Michael Buble - Everything Openingsdans: Bon Jovi - All about loving you Einddans: Michael Buble - Home
Wij hadden: Bij binnenkomst:Ben Saunders - When A Man Loves A Woman (Percy Sledge Cover) - YouTube Bij het tekenen: Marco Borsato - Ik Hoor Bij Jou - YouTube Bij het weglopen: Alles is Liefde - Blof (met songtekst) - YouTube
Wij hadden bij binnenkomst: Marco Borsato - Engel van mijn hart. Engel van mijn hart Marco Borsato - YouTube En bij het tekenen: Marco Borsato - Ik hoor bij jou. Marco Borsato - Ik Hoor Bij Jou - YouTube Gewoon lekker zoetsappig, en wij wouden graag gewoon nederlandstalig. Daarbij vinden wij beide de muziek van Marco Borsato erg leuk, dus de artiest was snel gekozen.
De openingsdans hebben wij trouwens op Stuck on You van Lionel Richie, misschien ook nog een leuke voor de ceremonie!