Vannavond ga ik na Tineke Schouten Posi-Tien, en ik vroeg me af, zijn er onder jullie al na deze show geweest en hoe vonden jullie het. En heeft er iemand wat spoilers voor mij welke typetjes ik kan verwachten. Ben niet nieuwschierig Groetjes Vera
ik ben 27 december geweest en ik vond het super ik ga naar elke show van haar en heb me weer zoals gewoon helemaal kapot gelachen ze doet onder andere camilla na de vrouw van prins charles ook heeft ze weer een stukkie van oortjes haar schoonzoon maar dit keer vond ik wel dat ze wat meer zong dan andere shows maar dat zul je vanaaf wel merken heel veel plezier meid en neem zakdoekies mee dat zal je echt nodig hebben
Ja, die neem ik zeker mee. Ik ben na de vorige show spiksplinternieuw ook geweest, was ook super, vooral die zigeuner. Heb me rot gelachen. Ik heb ook alle dvd's van haar. Echt een super wijf. Ik ben eens benieuwd vannavond, oortjes is altijd leuk! Groetjes Vera Ps: dat zingen is idd minder, maar ja
Ohhh, ik wilde er ook zo graag heen, maar toen ik belde hadden ze alleen nog maar een soort van arrangement, met diner etc erbij, maar dat werd te duur ( ) Ik ben verder naar 4 shows geweest, en allemaal waren ze fantastisch! Oortjiesj! Wat moet ik altijd lachen om dat gekke mens, zeg... ! HEEL veel plezier!
Ohhh ik had daar zo graag heen gewild maar alle kaarten waren uitverkocht. Ik was wel optijd maar abonnee's gaan voor! Nou ik hoop hem toch nog op tv te zien een keer.
Hallo Dames. Tineke was super! Alleen het was zoals mvjason zei, heel veel zang. Dat was wel jammer. Wat heb ik gelachen om oortjes! Echt super "papa eikel" haha, en die belgische paaldanseres. Echt te gek gewoon. Camilla vond ik minder, maar ja we hebben niet allemaal dezelfde smaak gelukkig! Al met al, het was een geslaagde avond! Groeten Vera
ja jammer van dat zingen heh dat vond ik ook erg jammer indd die paaldanseres was echt super leuk hahahaha