Zoals de topic titel al zegt; Wat doen jullie met je kind(eren) vanavond? Maak je ze wakker of laat je ze slapen? Ben erg benieuwd wat jullie doen. Wij maken ons meisje wakker, als ze al niet wakker wordt voor een voeding. Groetjes!
vorig jaar laten slapen. nu wil man ze wakker maken. van mij mag ze blijven liggen. denk dat ze flink sjago wordt als hij haar uit bed plukt. maar goed das zijn probleem dan hahaha
ik was zelf ook al aant denken wat ik zal gaan doen...Ze is een goede slaper dus ik laat haar denk ik wel liggen...Mocht ze toch wakker worden dan ga ik haar uiteraard even halen om samen naar buiten te kijken....
dochterlief blijft als ze blijft slapen tenminste gewoon in bed, die maken we niet wakker, onze zoon....daar twijfelen we over, ik denk dat hij zelf wel wakker word, vorig jaar wel tenminste...en dan gaat hij mee naar buiten tot hij zelf weer moe word, maar heel misschien ook wakker maken...het is een slechte slaper, vaak 6 uur weer wakker.... maar als zijn nacht onderbroken word en een uurtje wakker is...slaapt hij opeens tot half 9...en eerlijk gezegd....met een nacht die ik verwacht vannacht.... heb ik wel zin om tot half 9 te blijven liggen maar ik denk dat als hij slaapt we hem laten slapen, maar ik weet bijna zeker dat hij zelf wel wakker word van het geknal.
hier blijven ze vanavond voor het eerst op. ze zijn 5 en 8 jaar. andere jaren hebben wij ze gewoon laten liggen, ze werden er niet wakker van, en hier in onze buurt is toch nooit veel te zien om 12 uur. ben benieuwd of ze het volhouden. kleine kindjes wakkermaken heb ik eigenlijk altijd onzin gevonden. ze snappen er niks van en worden zo uit hun slaap gehaald voor de ouders hun plezier.
We gaan naar vrienden en als hij doorslaapt, lekker laten liggen.. Als hij wakker wordt zal hij het vast heel interessant vinden en naar alles wijen(dat is nu helemaal hot haha).
hier gaan de kindjes (fynn en de kleine van skatje) op bed en daar blijven ze mist ze wakker worden natuurlijk. ik vind het niet nodig ze wakker te maken. en fynn kennende is hij stront vervelend als we dat doen
lekker opblijven als hij het volhoud... met 1e kerstdag ook opgebleven tot 23.30 en meneer wilde nog niet naar bed, maar we zijn er ook best makkelijk in! (nu nog straks als hij naar school gaat wordt het ook anders hoor)
Wij laten ze lekker slapen, er is hier toch geen vuurwerk, en waarschijnlijk liggen we zelf ook al in bed.
Krijg je volgende dag dan niet een ontzettend jengelend jongentje? Mijn zoontje houdt dat echt niet vol. En de volgende dag zou een drama worden. Wij gaan naar vrienden, nemen het bedje mee, als hij niet wakker wordt laat ik hem lekker slapen. Hij zou strontchagerijnig worden als ik hem wakker zou maken. Maar mocht hij uit zichzelf wakker worden dan lekker veilig achter de ramen kijken, als er vanavond met die dikke mist wat te kijken valt.8)
Damien slaapt vrijwel nooit meer overdag, en loopt dan ook rustig tot 23 uur rond Ik was van plan om 'm straks even te laten slapen, dan houdt hij het sowieso wel uit tot 12 uur!
Ze mag wat later naar bed dan anders als ze dat gezellig vind. Mocht ze om 00.00 uur wakker worden gaat ze eruit en gaan we vanachter het zolderraam naar het vuurwerk kijken. Als ze niet wakker word blijft ze lekker liggen. Ik vind het belachelijk om haar ervoor wakker te maken als ze lekker ligt te slapen.
Ik moet haar al een keer wakker maken om naar mijn moeder te gaan. Rond 8 uur. Ben ik al niet zo blij mee. Dus ik hoop dat ze blijft slapen. Wordt ze wakker mag ze even naar beneden om te kijken.