welke zonnebrandcreme geeft geen vlekken in kleding? Was dat nou p20 of vision of....? Alvast bedankt
Vision . Nooit vlekken Maar kan me ook indenken dat p20 ook geen vlekken geeft trouwens . Nivea en Lidl zonnebrand bij anderen geprobeeerd of even geleend en dat gaf wel vlekken .
Ik heb P20, en persoonlijk nog geen vlekken kunnen ontdekken eerlijk gezegd. Nu heb ik wel begrepen dat dit voornamelijk bij witte kleding was, en laat dat nou net iets zijn wat mijn kinderen amper dragen
vision geeft geen vlekken. Ik heb vandaag allemaal mini's van nivea gekocht voor in mijn handtas, auto, kinderwagen, zoon op school in zijn bureau enz. (zodat ik nooit onverwacht ergens zonder zit) en hierop staat vernieuwde versie vlekt niet op kleding.
https://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=712925&MaatCode=0000&Ntt=Ambre+solair&PrI=15&PI=0&Nrpp=24&View=Grid#productpageReviews Weet iemand of deze ook niet vlekt? Want het is niet de clear protect versie.
Ik ben ontzettend fan van Eucerin. Geen vlekken en het werkt fantastisch voor de zonnenallergie van mijn zoontje. Inmiddels gebruikt iedereen het thuis. Let wel op, ik zie net op internet dat hij een stuk goedkoper is dan bij de apotheek waar ik 'm altijd haal