dag dames ik vroeg mij het volgende af, mijn dochter heeft verschikkelijk last van krampjes gehad toen wist ik niet dat er druppeltjes enzo voor bestonden, nu vraag ik me af of ik vast in huis zal halen? en nog belangrijker wat voor soort want ze hebben het van verschillende merken hebben jullie ervaring ? wat is het beste? bedankt alvast
Marit heeft er toen ook zoveel last van gehad..Ik heb toen allerlei homeopatische middeltjes geprobeerd maar niets help..Totdat ik de tip kreeg van Sap-Simplex, echter super spul!! Ben over 4 weken uitgeteld, maar de sap-siplex staat weer in het kastje hoor
Ik heb ze niet van te voren in huis gehaald. Toen ze er last van kreeg is Robert naar de drogist gegaan en ze op gehaald. Wij hebben Cinababy van VSM gebruikt. Infacol is nog een middel tegen darmkrampjes. Verder weet ik geen andere middelen.
ik had ze wel al in huis had vorige kindje Cinababy Maar volgens kraamzorg en andere is Infacol beter. Die had ik deze keer dus alvast gehaald, ben er zeer tevreden over. Beter in huis voor het geval vind ik zelf
oke dus infacol werkt goed en Sap-Simplex is dat ook gewoon bij de drogist of apotheek te koop? misschien nog meer meningen??
Sap-simplex is alleen bij de DA drogist in oost nederland te koop, of online bij de st-joseph apotheek.. Echt super spul!
infacol blijkt de sabsimplex te zijn... alleen de naderlandse naam?! Ik ga van de week naar de drogist ff nader inspecteren want de sabsimplex was een uitkomst voor mijn dochter
In het boek van Daphne Dekkers las ik van het middel ABC Dophilus, schijnt ook goed te helpen. Maar dat weet ik dus niet uit eigen ervaring ofzo.
Infacol is echt wonderspul!!! Had eerst cinababy maar ik heb geen verschil gemerkt. En dat hoor ik eigenlijk altijd hoor!
oke dan denk ik dat ik dus maar die infacol in huis haal. ik kan het maar beter vast hebben (niet dat ik nou ver van het dorp af woon) maar toch gewoon voor mijn gevoel hihi
Sab-Simplex heeft een ander soort samen stelling dan infacanol. Sap-simplex heeft hier veel beter zijn werk gedaan dan infacanol. maar wellicht zijn de meningen daar over verdeeld