Die had mijn vriendin ook vorige week. Erg mooi! Wij hadden Lopen op het Water van Marco Borsato en Sita bij het binnen komen, Heaven van Do bij het tekenen en bij het uitgaan Celebrations van Kool and the Gang
De nummers van Enya zijn ook erg mooi. Wij hadden drie nummers van haar op onze trouwdag. Vooral "Only time" is erg mooi.
Wat toevallig, wij hadden ook drie nummers van Enya: Only time, China roses en paint the sky with stars
tijdens de trouwbelofte in het gemeentehuis hadden wij ook 3 nummers bij het binnenkomen een voor jullie niet bekedn nummer denk ik nl diech bis de vrow boe iech veur leef, een liedje van een maastrichtse zanger bij de ringen hadden we lonely shepherds van zamfirr muziekstuk met pamfluit ook uit de film kill bill en bij uitgaan heaven van DO , EDgar zijn liedje onze openingsdans was een countrywals geschereven door de man van mijnnichtje en daar haddne we een country leidje bij nl when i said i do van clint black en lisa hartman black
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden de volgende muziek: Bij binnenkomst trouwzaal: Lied van de cd van Braveheart nr 11 Tekenen: This is the moment van Rene Froger Verlaten trouwzaal: Number 1 van Rene Froger
michael bubble heeft ook hele mooie nummers. Wij hadden Nine millions bicycles van katie meluah. Ook erg mooi!!
Wij zijn nog niet getrouwd maar onze nummer zijn: van Tracy Chapman, mountains to climb. Dat is een nummer wat ons op het lijf is geschreven. We hebben een zeer moeilijke periode meegemaakt en dit nummer beschrijft onze weg die we hebben afgelegd. Een tranentrekker hoor! Daarnaast het nummer: Ik geloof, van Boudewijn de Groot. Ook een echt bruiloftnummer, maar wel hartstikke mooi.
Do Heaven tekenen ringen Do Angel weggaan Ten Sharp You binnenkomst gemeentehuis errug mooi!! in de kerk hadden wij nummers van onder andere Enya Karin
Wij zijn een kleine 2 maanden geleden getrouwd. Voor de wet hadden we geen muziek gekozen maar voor de mis hadden we de volgende liedjes gekozen (misschien heb je er iets aan): - Parce que c'est toi (Axelle Red) - Lopen op het water (Marco Borsato en Zita) - Because you loved me (Céline Dion) - Unchained Melody (Righteous Brothers) Wij hadden vooral liedjes gekozen met teksten die echt voor een trouw konden gebruikt worden. Vooral Unchained Melody was onze favoriet. Dit werd gedraaid op het moment van de ringen en het ondertekenen van het huwelijksregister. Hopelijk heb je er wat aan!
We zijn eruit: - bij binnenkomst gemeentehuis: Rene Froger- This is the moment - Bij het tekenen, ringen geven: Shania Twain, Bryan Adams- from this moment - Bij het weggaan gemeentehuis: Rene Froger- The number one mooi hé!!! Moet nog steeds huilen als ik die liedjes hoor, dus dat zal wat worden een vrijdag hihi! Meiden bedankt voor het helpen zoeken voor mooie nummers!! liefs, misspuma