Muziek voor je baby in je buik

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladylittleangel, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Bestaan er cd's met liedjes voor mama en baby? zeg maar als je baby nog in je buik zit? bv van die lekkere rustgevende muziek, ook voor de mama?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Je kunt natuurlijk gewoon een klassiek muziekje aanzetten...

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja bestaat, kan alleen ff niet op de naam komen

4. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    het is inderdaad bewezen als je altijd hetzelfde liedje zingt of hetzelfde rijmpje opzegt aan je baby hier rustig van word en hem zo kan sussen na de geboorte.
    ik doe het ook, zing elke dag hetzelfde liedje voor mijn kleine meid.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    idd, het bestaat, maar waar en welke?
    Ik weet dat er zowiezo de baby muziek serie is, klassieke muziek speciaal voor baby's van mozart en bach enzo. Dus dat lijkt me voor nu ook wel een goede keus (baby einsteind collectie)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb hier toevallig gisteravond nog naar gekeken.
    Op www.rattlerecords.nl kun je de Lovely Baby cd's van Raimond Lap bestellen. Er zijn ook Lovely Pregnancy cd's.
    Ik heb gisteren wat van hem opgezocht op Youtube, en de laptop bij mijn buik gezet, want het kind maakte me toch een kabaal daarbinnen. En ja hoor, meneertje viel meteen in slaap :)
    Het is hele mooie muziek. Lichte klassieke muziek van Mozart enzo. Ik ga zeker een cd'tje bestellen.

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij het boek oortjes onder water zit een cd met liedjes

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja Maxje die bedoelde ik! Die is oa bij bol.com te krijgen

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Celine Dion heeft een CD, volgens mij heet hij Miracle, dat is ongeveer in die richting. Zelf zing ik elke dag Slaap Maar van Marco Borsato voor het kleintje, zoooo mooi!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oortjes onder water idd!
    Is moeilijk te krijgen, heb nog een exemplaar liggen mocht je gaan zoeken ;)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hoeft niet speciaal baby-cd's te hebben, als het maar rustig is. Zelf leg ik het muziek-knuffeltje dat straks boven het bedje komt, op m'n buik. Word de dame ook aardig rustig van, :)
    Enneh, verder: vooral rustige favo-muziek van jezelf opzetten: alles wat ze nu horen, schijnt als voorkeur vastgelegd te worden. Heb je straks tenminste een kind dat van dezelfde muziek als jij houdt, :-D

12. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    CD nr 4 van Loveley baby is zooooo mooi, Mozart, Bach, Beethoven....echt heel mooi.

Ik ga nu die van Celine Dion ff luisteren, heb ze allebei gedownload nml....

Bedankt voor de tips!

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat heb ik bij mn oudste dus echt te weinig gedaan. Gevolg: de jongedame heeft dezelfde muzieksmaak als haar vader! Iron Maiden en Metallica zijn haar favoriet. Maar dan wel de nummers met heftige gitaren. Pfff, ze is anderhalf!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@pendrag: hahaha, Sorry maar ik zie een kleine meid voor me helemaal uit haar bol te gaan op iron maiden. hihi.

Ik ben an het luisteren naar baby classics van Raimond Lap. Ik wordt er zelf ook helemaal rustig van, kan me inderdaad voorstellen dat dit rustgevend werkt voor de baby. Ik weet ook wat ik ga vragen voor kerst. de christmas cd van hem. hihi.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihi, mijn man en ik hebben voor het grootste deel wel dezelfde muzieksmaak, :) Gelukkig, want hij draait echt de heeeeeele dag muziek, :)

Ik schijn als kleintje van anderhalf de blues van mijn vader al meegezongen te hebben, :)

Deel Deze Pagina