Ik heb thuis een kleintje rondlopen en ik wil zo graag leuke peutermuziek hebben om overdag een 'dansuurtje' te kunnen doen met m'n zoontje. Maar welke muziek moet ik in hemelsnaam kopen? Is K3 dan echt iets voor zo'n kleintje of heeft iemand een danstip waarop we lekker gek kunnen doen?!
Ik heb een cd van Guusje Nederhorst - Woezel en Pip Echt leuke muziek (al word je er zelf erg simpel van) Is tot 4 jaar ofzo geloof ik
Woezel en pip heb ik al, en dat is de enige cd die hier in huis ligt voor hem en dat vind ik best sneu. En om nou te zeggen dat we daar lekker op kunnen swingen...ik heb er trouwens wel wat slaapliedjes aan over gehouden en altijd als ik het één a laatste liedje hoor krijg ik een brok in m'n keel hahaha!
Lotte danst heerlijk op K3, Woezel en Pip is hier ook leuk om naar te luisteren maar swingen doet het niet..
hier worden er liedjes gedraaid van kabouter plop en ik kreeg van younglife een leuke peuter cd en ik heb een cd gekregen toen ik online lid werdt van nutricia met ook erge leuke liedjes
hoi hoi, ik ben peuterjuffie en heb bijna dagelijks een dans half uurtje op.. k3, en heb ook alle liedjes op een cd gebrand van hun favo programma's zoals plop bob de bouwer pieter post etc zo kun jezel een leuke cd maken.. liefs mandy
Ik heb op school cd 's liggenvan Bassie en Adriaan, Sesamstraat e.d. En Liedjes met een hoepeltje erom vind ik ook altijd leuk, maar dat speel ik zelf. Linda
www.kinderradio.fm <<< s ochtends tussen 10 en 12 speciale kleutermuziek. Verder luistert en swingt Kaylee mee op de gewone top 40 muziek