Hoi meiden, Even een vraag, ik zie op internet door de bomen het bos niet meer, dus misschien kunnen jullie me verder helpen... Ik zou graag eens samen met m'n moeder een dagje naar een grote babyzaak in de omgeving van Amsterdam willen, om daar eindeloos te shoppen en rond te wandelen... Nu kwam ik alleen Kids Factory in Amsterdam tegen. Hebben jullie nog meer tips? Zolang we er maar een paar uurtjes zoet zijn
ben niet bekend in omgeving Amsterdam maar daar moet vast ook een Babypark en een Babydump in de buurt zitten, beiden grote babywinkels
KidsFactory vind ik echt super! Je kunt er ook echt lekker lunchen en je bent er zo een dikke middag zoet! Ze hebben er ook echt leuke dingen (en dat vind ik persoonlijk bij die anderen wel wat tegenvallen...)
een paar uurtjes weet ik zo niet, misschien de ikea voor leuke inrichting. wat ik zelf leuk vond was de babydump in Almere, die is 2000 m2 vlak daarbij zit ook een mega prenatal en ik heb me er super vermaakt! groetjes en shopze
er is ook een babydump in beverwijk... as zondag koopzondag ik ben van de partij! als je ff op internet kijkt kan je de cathalogus bestellen daar zit een bon bij voor een kadopakket (is altijd leuk)
Hoi allemaal, Babydump en Prénatal zitten bij mij om de hoek (ik woon nl. in Almere) en die ken ik dus al goed Ik was eigenlijk op zoek naar zoiets als Babypark, maar dat zit wel heel erg ver weg voor ons... Bedankt voor jullie tips, ik neem moeders wel mee naar Babydump en Prénatal, da's ook lekker dichtbij, en ik ga gewoon een keertje kijken bij KidsFactory!