Voelden julie hetzelfde voor je de test deed bij elke zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LuckyMommy, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Voelden(symtomen) julie het zelfde VOOR je de test deed?

1. Ja.

2. Nee.

3. Anders namelijk.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hi dames!

Ik was benieuwd of julie dezelfde symtomen hadden in het begin(2-4 weken zwanger) van de zwangerschap bij alle zwangerschappen die je hebt gehad,
    Hiermee bedoel ik voor dat je de test deed en wist dat je zwanger was.

Liefs

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik niet

bij 1e zwangerschap voelde ik niets.. ik werd alleen niet ongi.. pas in week 6/7 kwamen alle klachten
    bij nr 2 was ik al 1.5 week zo misselijk van geuren die ik wel herkende van andere zwangerschap.. dat ik op NOD een test deed
    bij nr 3 had ik alleen het idee dat het wel eens raak kon zijn door dikke afscheiding, gevoel van grotere gespannen borsten etc
    bij n4 4 was het totale verrassing omdat we er niet mee bezig waren.. heb getest en was posi en pas na testen kwamen de klachten

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wow allemaal heel verschillend dus!!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup :D

5. Trees

Trees Niet meer actief

Bij alle zwangerschappen (en dat zijn er een boel) had ik voor de test duidelijke symptomen. Meestal vanaf 6-8 dpo wist ik zeker dat ik zwanger was. Oefening baart kunst ;).

Alleen bij deze zwangerschap wist ik het niet, maar dat komt ook doordat ik hormonen gebruikte en dacht dat mijn zwangerschapssymptomen hierdoor veroorzaakt werden. Achteraf gezien had ik ze wel overduidelijk.

Heb dus toch 'ja' gestemd.

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ja, beide keren (heb de eerste keer een missed abortion gehad) heb ik de innesteling gevoeld, had ik daarna grote, zere borsten, bleef mijn temp hoog en had ik honger als een paard (waar niet tegenop te eten viel).
    Alleen al die honger zou maken dat ik in de toekomst eigenlijk geen test zou hoeven doen, want daar kan ik niet omheen :D

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nee bij de eerste keer (miskraam) had ik direct al wat een misselijk gevoel en gevoelige borsten. Nu ging ik er vanuit dat ik ongi zou worden en heb pas later getest nadat ik wat bruine afscheiding had maar weer ophield en ik een wat weeïg gevoel in de maag had. En tadaa! Nu krijg ik wel wat gevoeliger borsten en heb ik veel last van mn onderbuik (ongigevoel).

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik had een voorgevoel dat ik zwanger was en pijn aan me borsten:D Bij de eerste miskraam en bij de zwangerschap nu..

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hier een nee!
    bij de 1e was ik misselijk, zere en grote borsten en een beetje down...
    bij deze zwangerschap helemaal nergens last van.... dus de test was echt een verrassing!

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hier bij de eerste innestelings boed gehad en krampjes net of je ongesteld moest worden een paar dagen voor nod.

Bij deze zwangerschap heb ik 4 dagen voor nod roze slijm verloren en totaal nergens anders last van gehad. Geen krampje, pijn in de borsten helemaal niks.

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb ja gestemd, namelijk: helemaal niks. Bij de eerste voelde ik niks, toch getest 2 dagen voor nod omdat ik het zo graag wilde weten (was eerste keer raak).
    Nu voelde ik ook niks, ging er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger was, aangezien we het maar 1 keer gedaan hadden 4 dagen voor mijn vermoedelijke eisprong. Ik ging testen op vrijdagavond, precies 2 weken na de seks omdat ik zin had in een glaasje wijn maar mijn man zeker wilde weten of ik niet zwanger was. Mijn man heeft die avond alleen een glaasje wijn op! :D
    Achteraf bleek mijn eisprong 2 dagen eerder te zijn geweest.

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    bij de eerste zwangerschap had ik al een week voor NOD heel erg last van maagzuur..
    nu voelde ik helemaal niets.. op wat ongi krampjes na.

heb wel beide keren de inestelling gevoeld maar dat weet je natuurlijk ook pas achteraf dat dat het ook echt was.
    en bij beide zwangerschappen pas vanaf 5 weken echt klachten zoals misselijk en moe.. al was dat bij deze zwangerschap allemaal wel een stuk heftiger

Deel Deze Pagina