Muziek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjors82, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Vanaf hoeveel weken kan de baby horen, en kan je beter geen harde muziek meer om je heen hebben? Of heeft hij daar geen last van?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

rond week 24 werkt het gehoor, dat staat tenminste in mijn zwangerschapsboek ;)

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ok dankjewel, dan is het dus geen probleem dat ik met 14 weken naar de liveshow van X-Factor ga ;)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee hoor meid, lekker doen ;)

5. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Oh leuk, ik zou ook wel willen.
    Veel plezier!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wel eerder dan 24 weken toch? ik lees overal dat het vanaf week 18 is, zij het nog wel heel erg dof.

met 14 weken in ieder geval nog niet!

7. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Volgens mij met 20 al gehoor en echt van buiten horen rond 22

8. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    en als je daarna nog naar een concert wilt gaan? zal dan een extra buikband helpen ofzo?
    ik houd erg van festivals in de zomer,zit dan ook over de helft.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je niet naast de boxen gaat staan zal het wel meevallen. Ik heb gelezen dat de baby in je buik heel veel hoort van jezelf: je hartklopping, het eten dat je verteert, je darmen. Zoveel ander geluid dat gefluister al niet hoorbaar is voor je baby. Je moet wel hardop praten. De muziek moet heel hard staan wil je baby er lastvan hebben want het word natuurlijk ook nog gedempt. Ik denk persoonlijk dat je wel heen kan gaan naar dat festival.

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    ik ga ongeveer een keer in de maand naar een muziekstudio om muziek te maken. Ik heb mijn vk gevraagd of dit nog wel mocht ivm de baby.

Ik mocht gewoon gaan. Ze zei daarbij dat als de baby het niet prettig vond ik het vanzelf wel zou merken en dat ik dan altijd nog weg kon gaan. De laatste keer dat ik geweest ben is 2 weken terug geweest, en het enige probleem wat ik toen had was voornamelijk het feit dat ik gewoon qua vermoeidheid die 4 uren niet vol kon houden.

Dus je kan gewoon heen gaan ;)

11. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Lekker gaan hoor, ik ben bij mijn 1e met 30 weken ook nog naar een (metal)festival geweest!

12. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    zolang je niet dagelijks in die herrie zit... geniet er nog even van nu het nog makkelijk kan!

Deel Deze Pagina