hoi hoi, zit nu in de situatie dan mijn mannetje al ongeveer anderhalf maand thuis zit van z'n werk vanwege ziekte.. ik kon altijd en dan ook altijd met alles bij hem terecht.. afgelopen tijd gaat dit een stuk moeizamer.. komt dit nou echt omdat ik me anders voel door t ontpillen, ontpillen we misschien samen of hebben meer van jullie dit soort ervaringen! Helpp
Misschien omdat hij ook gewoon niet lekker is, gaat de communicatie wat slechter. Is ook eigenlijk logisch dat als je ziek bent dat het wat minder gaat. Gewoon geduld en begrip tonen. En jij hebt ook hormonen nou die door je lichaam gieren. En plus iemand die hele dag thuiszit, word ook wel eens down.
hoi hoi. mijn mannetje loopt inmiddels alweer 3 maanden ziek thuis van het werk en denk idd dat het een combinatie is van ontpillen en dat hij thuis loopt. Jij zit anders in je vel maar je mannetje denk ook. Ik zie het tenminste bij de mijne zo dat hij zich vaak machteloos voelt. hij wil wel werken maar kan niet en dat is vaak frustrerend waardoor je je toch anders opsteld.. ik weet nu onderhand wanneer ik wel en niet met hem kan praten. als ik zie dat hij zijn dag niet heeft dan hou ik mijn problemen ook maar even voor me. Succes meid ! Liefs kaatje
ja, denk dat jullie gelijk hebben daar komt nog es bij dat we ook nog bezig zijn met verbouwen, al is het maar 1 kamertje per keer! t is wel moeilijk hoor om op je teentjes te lopen als je jezelf ook niet zo top voelt.. iig bedankt voor jullie reacties.. lucht ff op!
hoi jolie, ik heb geen idee hoelang t gaat duren.. hij heeft ws een zenuw bekneld in zn elleboog en moet half april naar de neuroloog..