Nou heb ik een beetje alle albums afgestruind naar foto's van opgemaakte ledikanten.... Ik heb het ledikant helemaal opgemaakt. Had een paar keer gehoord dat je het ledikant het beste 'kort' kunt opmaken. Zodat de baby dus zeg maar bijna met zijn voetjes tegen het voeteneind komt? Heb het nu zo gedaan dat de bovenkant vh dekentje zeg maar halverwege het ledikant komt... Klopt dat nou of moet het toch hoger? Of maakt het niets uit? Weet nl niet eens waarom het kort moet..... Ten tweede; morgen wil ik nog even 2 muziekdoosjes kopen, 1 voor het ledikant en 1 voor de box... Is denk ik wel handig om te hebben... Maar nu: 2 dezelfde doosjes met hetzelfde muziekje, of 2 verschillende, of maakt niet uit? Ik dacht eigenlijk wel dat het slim is om gewoon 2 dezelfde te doen, aangezien ze dan gewend/ rustig worden door dat vertrouwde geluid... En wat hebben jullie, muziekdoosje of muziekmobiel? Alvast dank & Groetjes!
Kort opmaken van het bedje is om ervoor te zorgen dat je kleintje niet onder het beddengoed kan schuiven Hier was het nóg korter dan tot op de helft! Hier geen muziekdoosjes. Ja af en toe iets met een muziekje in de box, maar ik wil Kian er niet aan laten wennen en hij heeft het niet nodig volgens mij
Hier was kort ook nog veel korter dan de helft. Iman heeft een muziekje op haar kamer, dat trek ik altijd aan als ze gaat slapen. Boven de box hing een mobiel met een ander liedje.
Hier ook veel korter dan de helft. Ee gemiddelde pasgeboren baby is 50 cm van voetjes tot hoofd en het hoofd moet er natuurlijk niet onder dus de lengte van de deken is dan een 40 cm ong. schat ik. Heel klein-kort dus maar dat doet de kraamzorg ook nog wel een keer voor je hoor. Ik heb 1 muziekknuffel op zn kamer op zn commode en een boxmobiel boven de box. Beide met een ander melodietje (box heeft er zelfs 3) Maakt niet zoveel uit denk ik hoor... als je een baby hebt die echt niet wil slapen kan daar geen muziekdoosje aan helpen en als je een echte slaapkop hebt slaapt die ook zonder muziek wel. Gewoon doen wat je leuk vindt